Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

ePayment devine parte a PayU şi începe procesul de rebranding

GECAD ePayment anunţă intrarea în grupul regional Pay U, integrator de plăţi online cu operaţiuni în Europa Centrală şi de Est, deţinut de grupul media multinational Naspers. Ca urmare a acestei acţiuni, compania ...

Share

Roxana Grosu 0 comentarii

20.06.2011 - 11:13

GECAD ePayment anunţă intrarea în grupul regional Pay U, integrator de plăţi online cu operaţiuni în Europa Centrală şi de Est, deţinut de grupul media multinational Naspers.

Ca urmare a acestei acţiuni, compania va începe un proces de rebranding al cărui rezultat final va fi adoptarea numelui PayU România.

Într-o primă etapă, compania îşi va schimba logo-ul din ePayment. online payments. build-up your sales în ePayment. member of payU.

Noul logo va fi utilizat pe o perioadă de câteva luni, pentru a marca tranziţia către brandul final, PayU România. Până la adoptarea definitivă a brandului PayU, ePayment va renunţa şi la particula GECAD din numele companiei, pentru a marca apartenenţa la grupul Pay U.

"Acţiunea de rebranding pe care o desfăşurăm în România în decursul următoarelor luni are două obiective. În primul rând, vizăm adoptarea brandului regional PayU, în urma deciziei Naspers de a reuni în acest unic grup toate operaţiunile de plăţi online integrate din regiune. În al doilea rând, anunţăm oficial şi noua direcţie de dezvoltare pe care compania noastră o va cunoaşte în următorii ani", spune Daniel Nicolescu, CEO ePayment.

"Tranziţia şi adoptarea noului brand va fi realizată în mai multe etape. Deocamdată renunţăm la sloganul vechi şi îl inlocuim cu o sintagmă ce arată apartenenţa la noul grup, PayU. Ulterior vom renunţa la această sintagmă, dar şi la numele ePayment şi vom deveni PayU România. Rebrandingul este o bună ocazie pentru a creşte interacţiunea cu utilizatorul final şi pentru a deveni mai vizibili şi în rândul publicului familiarizat cu comerţul online şi plăţile electronice. Vor urma o serie de campanii şi de evenimente în sprijinul acestei repoziţionări, ce se vor adresa atât magazinelor online, cât mai ales cumpărătorilor online", precizează Daniel Nicolescu.

Grupul PayU oferă soluţii profesionale pentru piaţa ecommerce din regiune, fiind prezent în Polonia, Cehia, Romania şi, în curând, în Ungaria. PayU a procesat în 2010 peste 31 milioane de tranzacţii, cu un volum total de peste 800 milioane de euro. Recent a fost lansat website-ul www.payu.eu ce va reuni informaţii referitoare la toate soluţiile de plăţi online integrate prezente în regiune şi deţinute de grupul Naspers.

 

Citește totul despre:

Comentarii