13.2 C
București
vineri, 29 martie 2024
AcasăSpecial62% dintre consumatori au renunțat la un brand sau la o companie...

62% dintre consumatori au renunțat la un brand sau la o companie datorită serviciilor slabe de relații cu clienții

Potrivit unui studiu Aspect, 76% dintre clienți cred că o companie își arată aprecierea față de ei prin calitatea interacțiunii la nivelul serviciului de relații cu clienții, pe care o oferă. Un alt studiu, realizat la nivel global, arată că 62% dintre consumatori au renunțat la un brand datorită serviciilor slabe de relații cu clienții. Felul în care companiile aleg să investească în relațiile cu clienții devine așadar unul dintre cele mai importante avantaje competitive pe o piață foarte aglomerată.

Trendul este atât de puternic încât, se estimează că, până în 2017, companiile vor direcționa 50% din investițiile în produse către inovații destinate relației cu clienții. Fapt de înțeles fiindcă, potrivit statisticilor, probabilitatea de a vinde unui client mulțumit este de 14 ori mai mare decât aceea de a vinde unui client nou.

Așadar, trăim în era inovațiilor, a reașezării planurilor de lucru, a transformărilor. În acest context industria de relații cu clienții devine actor principal în mediul de business. Conference Arena, membru Marketing Insiders Group, organizează a 12- a ediție Customer Care Conference, cea mai influentă platformă educativă și de networking din sectorul de relații cu clienții din România. Evenimentul va avea loc pe 12 noiembrie 2015 la Golden Tulip Cluj-Napoca.

Customer Care Conference este despre cum ne raportăm la așteptările clienților și despre strategii de business construite în acord cu evoluția pieței. Conferința aduce în prim plan instrumente inovatoare de eficientizare a industriei de nișă și creează mediul potrivit pentru a discuta trendurile la nivel global și felul în care acestea ne impactează pe noi, aici în România. Dacă edițiile precendente ale Customer Care Conference s-au desfășurat la București, de această dată mergem la Cluj-Napoca, un oraș cosmopolit cu o dinamică de business susținută de o puternică comunitate pasionată și competentă .” punctează Mădălina Vilău – Managing Director, Marketing Insiders Group și fondator Conference Arena.

Temele abordate în cadrul evenimentului sunt în 4 direcții: Procese de business (Indicatori de evaluare a strategiei și a rezultatelor, Inovații tehnologice), Loializarea clienților (Rata de satisfacție a clienților, Performanțe în relația cu clienții), Engagement-ul angajaților (Performanțele angajaților și cifra de afaceri, Oportunități de training și dezvoltare profesională, Cele mai bune studii de caz din contact-centere), Succesul financiar (ROI, Cash Flow, Evaluarea riscurilor și costurilor per beneficiu).

Printre speakerii prezenți la eveniment se numără: Dan Mazilu, Director, Mediatel Data; Ela Banu, Head of Advisory Call Center, ING Bank; Mihaela Predica, Head of Business Area, ING Bank; Gabriel Prefac, Director, Customer Service, Groupama Asigurari; Mihai Dragnea, Founder This is Retention & Senior Manager, Bitdefender; Diana Munteanu, Learning & Development Manager, Office Depot; Călin Emilian Hințea, Decan, Facultatea de Științe Politice, Administrative şi ale Comunicării; Roxana Șerban, Partner Manager, supplier for a Swiss Company; Oana Man – Kesselheim, Group Customer Care Manager, Endava; Cristina Grigore, Executive Director, Peditel.

Conferința se bucură de sprijinul: Mediatel Data – Gold Partner, Competence Call Center și  Cluj IT – Strategic Partners, Alpine Adventure Romania, Customer Service School și Mystery Shopping Agency – Supporting Partners. Parteneri media: Banci și Bancomate, Doingbusiness.ro, Kompass, Marketing Portal, Manager.ro, Jurnalul de Afaceri , Profit 360, Catalog de cursuri, Promo afaceri, mediaTRUST, Romania Libera, 9AM.

Pentru mai multe informații despre eveniment vă invităm să accesați www.conference-arena.com.

Pentru înscrieri de participare sau oportunități de parteneriere, vă rugăm să ne contactați pe adresa laura.galos@conference-arena.com.

Pentru mai multe detalii vă rog să contactați:

Diana Niță | MARKETING INSIDERS GROUP

E-mail: diana.nita@market-insiders.com l Web: www.conference-arena.com

Despre Marketing Insiders Group
Descoperiți generația de business multidisciplinară!

CONFERINȚE INTERNAȚIONALE | CERCETARE DE PIAȚĂ | TRAINING PERSONALIZAT | BRANDING STRATEGIC

Pășiți în noua eră de business cu cei mai buni experți de marketing, traineri și consultanți ai momentului sub același acoperiș vizionar. Cifre: 50 de branduri internaționale în portofoliu; competențe ATL, BTL și TTL; membri ai juriului Stevie Awards (Categoria Sales & Customer Service); peste 15 ani de know-how strategic de contact center (Asociatia Română a Contact Centerelor, Romanian Contact Center Awards, Contact Center Magazine); 11 comunități targetate de social media; mai mult de 100 de conferințe de afaceri organizate în Europa. Aflați mai multe vizitând: market-insiders.com.

Cele mai citite

Toți cei 45 de pasageri dintr-un autobuz și-au pierdut viața într-un accident în Africa de Sud

Aproape toţi pasagerii dintr-un autobuz, 45 de persoane, şi-au pierdut viaţa joi în Africa de Sud într-un accident rutier grav, după ce vehiculul în...
Ultima oră
Pe aceeași temă