Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Christian Tour spune că va încheia anul cu vânzări de circa 40 de milioane de euro

În această vară peste 220 de curse charter ale Christian Tour au decolat spre destinaţii de vacanţă din Grecia, Turcia sau Egipt.

Share

Ioana Roșu 0 comentarii

14.10.2020 - 23:19

Agenția de turism Christian Tour estimează că va încheia anul cu vânzări de circa 40 milioane de euro. O astfel de cifră a mai fost înregistrată acum zece ani.

Cifra de vânzări în 2019 pentru compania Christian 76 Tour SRL a fost de circa 110 milioane euro.

”Uraganul abătut asupra turismului la toate nivelurile, ȋn hoteluri, agenţii de turism, companii de transport, dar şi ȋn rândul ghizilor sau lucrătorilor sezonieri din domeniu, schimbă dinamica şi trendurile de consum ale românilor ȋn materie de vacanţe şi determină antreprenorii români din branşă să dezvolte noi linii de business pentru a se consolida. Sezonul turistic 2020 se arată a fi cel mai atipic din ultimii ani, dat fiind contextul răspândirii epidemiei de coronavirus. Toate calculele şi proiecţiile pozitive făcute de organizatorii de vacanţe din România la ȋnceputul anului au fost date complet peste cap de izbucnirea pandemiei şi introducerea restricţiilor de călătorie”, spun reprezentanţii companiei.

Ȋn România, startul sezonului principal de vacanţe a fost posibil cu o ȋntârziere de mai bine de trei luni şi sub influenţa restricţiilor de călătorie.

”Ȋn ciuda acestor incoveniente şi al climatului general instabil, mulţi români au ales totuşi să ȋnfrunte pandemia şi să se bucure de vacanţa mult aşteptată, spun touroperatorii români. Sezonul de vară 2020 a fost unul modest şi cel mai provocator pentru noi, după 23 de ani de business ȋn turism. Am fost forţati de ȋmprejurări să luăm unele decizii nu tocmai populare ori favorbaile tuturor, ȋnsă au reprezentat soluţia de mijloc găsită pentru a putea traversa perioada aceasta dificilă”, spune Cristian Pandel.

 În această vară peste 220 de curse charter ale Christian Tour au decolat spre destinaţii de vacanţă din Grecia, Turcia sau Egipt. Acestora adăugându-li-se şi programele de sejur cu autocarul sau cu maşina proprie ȋn România şi Bulgaria, multe alte destinaţii rămânând ȋnsă inoperabile ȋn acest sezon.

Ȋn aceste condiţii, ale unui sezon total neaşteptat, proprietarii de afaceri ȋn turism au fost forţati de ȋmprejurări să găsească soluţii rapide şi viabile pentru a asigura continuitatea şi stabilitatea agenţiilor, dar mai ales pentru siguranţa vacanţelor. Ȋn cazul Christian Tour, proprietarii au optat ȋncă din primăvara acestui an pentru consolidarea companiilor cu activităţi comune ȋn sfera turismului, ȋntr-un entitate comună, Christian Tour Holding, Entitatea din care face parte şi touroperatorul Christian Tour, deţinând un capital social evaluat la peste 25 milioane euro.

„O valoare semnificativ mare a capitalului social ne conferă stabilitate pe piaţa autohtonă, puternic impactată de efectele pandemiei. Am ales această soluţie şi pentru a putea deschide noi linii de business prin care să susţinem turismul ȋn această perioadă atât de grea. De asemenea, am reuşit să prelungim poliţa de asigurare a insolvabilităţii agenţiei noastre pentru următorul an. Practic, prin acest instrument de asigurare fiind garantate toate sumele ȋncasate cu titlu de avansuri şi toate vacanţele ce urmează să se desfăşoare până ȋn decembrie 2021”, mai spune Pandel.

Efectele pandemiei de coronavirus se vor resimţi pe termen lung ȋn activitatea din turism, şi asta nu doar ȋn România ci la nivel global, crede Cristian Pandel, care estimează că agenţia sa va încheia anul 2020 cu vânzări de circa 40 de milioane de euro „cam cât avea Christian Tour cu zece ani în urmă” şi crede că vor trece probabil 2-3 ani până să revină la nivelul din 2019.

De aceea, antreprenorul român a luat ȋncă din luna aprilie a acestui an, decizia de a extinde activităţile grupului său de firme şi către alte segmente economice.

„Am ales calea reinventării. Lucrăm intens la extinderea activităţilor noastre prin noi proiecte de anvergură, care să ne asigure resursele necesare pentru a traversa dificultăţile din turism. Vom lansa ȋn curând pe piaţă un proiect inedit pe zona de retail, cu prezenţă atât online, cât şi fizică. Mizăm pe un concept inedit şi adaptat vremurilor pe care le trăim, cu focus asupra familiilor care deja ne aleg de mulţi ani pentru vacanţele memorabile” a mai spus Pandel.

Prin aceste noi proiecte, el ȋşi propune totodată să ofere opţiuni de reconversie profesională pentru mulţi dintre angajaţii săi actuali şi să se folosească la maxim de infrastructura şi resursele deţinute de grupul său de firme, aşa cum sunt flota de autovehicule, autogara şi zona de depozitare adiacentă acesteia ori spaţiile anumitor sedii ale agenţiilor de turism.

Comentarii