Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Sursă foto: https://unsplash.com/photos/mcSDtbWXUZU

Ce este un sistem ERP și de ce ar trebui să folosești și tu unul?

Share

COMUNICAT DE PRESA 0 comentarii

Actualizat: 19.12.2018 - 15:26

Înainte de a afla de ce ar trebui să folosești un sistem ERP, mai întâi trebuie să știi ce este un astfel de sistem. „Enterprise Resource Planning” (ERP) este un tool pe care companiile îl folosesc pentru a se organiza mai bine. Funcționează ca o bază de date care stochează informațiile, permite departamentelor să comunice eficient între ele și ușurează procedeul de raportare lunară.

Acesta poate fi utilizat de business-urile care lucrează cu lanțuri de aprovizionare și vor să țină pasul cu tot ce ține de producția și distribuția unui produs.

De asemenea, se folosește de companiile care vor să își organizeze mai bine staff-ul, clienții, departamentele și inventarele. Sistemul ERP poate fi utilizat de un număr diferit de industrii printre care se numără: sănătate, ong-uri, construcții și așa mai departe.

Dar de ce este un astfel de sistem mai bun decât alte soluții de business? Iată avantajele unui sistem ERP și cinci motive pentru care ar trebui să folosești și tu unul:

 

1.  Înlesnește colaborările

Echipa ta va fi mai organizată ca oricând cu ajutorul unui sistem ERP. Când informațiile de la departamente diferite sunt stocate în același loc, șansa de a exista neclarități în privința task-urilor, de exemplu, este destul de mică. În plus, colegii și angajații tăi își pot stabili mult mai ușor întâlniri pentru discuții și termene-limită pentru a duce lucrurile la bun sfârșit.

2. Este un instrument bun de raportare

Cele mai multe sisteme de tip ERP furnizează un dashboard customizabil, astfel încât raportările să fie descărcate cu ușurință. Aceste raportări pot include orice, de la costuri până la KPIs care oferă o analiză a anumitor funcții. Accesul la aceste raportări te ajută și pe tine, dar și pe echipa ta să luați decizii mai bune, mai rapid, fără să așteptați informații de la echipa de IT.

În acest fel economisești timpul pe care angajații tăi ar fi fost nevoiți să îl investească în activități pe termen lung. Ore întregi de muncă sunt acum transformate în câteva minute cu ajutorul unui sistem ERP.

3. Îmbunătățește productivitatea

Task-urile ca generarea de raportări, pe lângă faptul că sunt mari consumatoare de timp, le scad angajaților tăi moralul și îi supun riscului de a face greșeli. Chiar și cei mai buni dintre ei pot comite erori după ore întregi de completat tabele și grafice. Un sistem ERP elimină task-urile redundante, cum ar fi introducerea de date, și le permite angajaților tăi să facă o muncă importantă și mult mai plăcută pentru ei, iar pe termen lung te ajută să crești productivitatea și atașamentul față de business-ul tău.

4. Te ajută să economisești bani

Prin uniformizarea sistemelor, îi ajuți pe angajații tăi să își folosească timpul mai eficient pentru că ei nu mai trebuie să caute o informație prin sisteme multiple. Astfel, informația este mult mai simplu de obținut.

Mai mult, organizația ta va economisi bani pentru că angajații tăi nu vor mai trebui învățați să folosească multiple sisteme de lucru, ci unul singur. Acest lucru nu doar reduce costurile, dar și efortul logistic investit.

5. Clienții vor fi mai fericiți

Angajați fericiți înseamnă și clienți fericiți. În plus, să îți gestionezi clienții nu a fost niciodată mai ușor. În această eră digitală, când tot mai mulți oameni apelează la online pentru sfaturi legate de cum să se îmbrace până la sugestii alimentare și chiar modalități de a-și trăi viața, părerile clienților au devenit mai importante ca oricând.

Cea mai bună modalitate să îi atragi și să le faci o impresie bună este să oferi bunuri și servicii centrate pe nevoile lor. Sistemele ERP sunt echipate cu un tool CRM (Customer Relationship Management) care permite integrarea identității acestora. Pe lângă informațiile de contact, tool-ul CRM poate să ofere detalii legate de istoricul comenzilor și alte informații relevante despre clienții tăi. Astfel, echipa ta va putea să înțeleagă mai bine nevoile lor și să răspundă la ele mai repede și mai bine.

Așadar, dacă vrei ca echipa ta să fie mai organizată, să economisești timp, energie și bani cumpără un sistem ERP. Nu doar angajații tăi vor fi recunoscători că le ușurezi munca și le permiți să lucreze la proiecte care au mai multă însemnătate pentru ei; și clienții se vor bucura că poți răspunde cu mare ușurință nevoilor lor.

Comentarii

loading...