În acest context, profilul clienţilor de trotinete electrice arată că acestea sunt achiziţionate, cu precădere, de către bărbaţi (80% dintre cumpărători), cu vârste cuprinse între 25 şi 40 de ani. Aceştia sunt fie pasionaţi de mişcare şi activităţi în aer liber, fie vor să găsească o alternativă la aglomeraţia din marile oraşe şi să economisească timp în trafic, explică Agerpres.
Potrivit sondajului evoMag, în mod obişnuit, clienţii care îşi doresc o trotinetă electrică încep prin a achiziţiona produse mai ieftine, vehiculele electrice reprezentând o categorie de produse relativ nou introdusă pe piaţa din România.
“Astfel, clienţii optează iniţial pentru un model dintr-o categorie de preţ mai scăzut, pentru că îşi doresc să beneficieze de avantajele pe care le oferă o trotinetă electrică, precum uşurinţă în deplasare şi manevrabilitate, rapiditate, autonomie etc., însă nu sunt dispuşi la investiţii mai mari. Ulterior, achiziţionează trotinete electrice mai scumpe, care oferă autonomie mai mare, sunt mai confortabile şi mai uşoare”, se arată în concluziile cercetării citate.
Printre criteriile care stau la baza achiziţionării unei trotinete electrice se află autonomia vehiculului, dimensiune, design, cât de rapid accelerează, puterea motorului, frâne, timpul de încărcare şi dotări (claxon, oglinzi, lumini).
evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuţilor.