19.6 C
București
joi, 28 martie 2024
AcasăEconomieBerea Corona, cele mai proaste momente ale existenţei sale

Berea Corona, cele mai proaste momente ale existenţei sale

Berea Corona e fabricată în Mexic, de o companie deţinută de Carlsberg, care a achiziţionat producătorul local Cervecería Modelo.

Producătorul berii nu va aduce nici o modificare strategiei de publicitate, în pofida asemănării nefericite a numelui cu cel al coronavirus. Constellation Brands, care produce mai multe variante ale popularei beri uşoare, a anunţat că clienţii săi ”înţeleg că nu există nici o legătură între virus şi afacerea noastră”.

”Vânzările de bere Corona sunt foarte solide şi aprreciem sprijinul constant al fanilor noştri”, a declarat purtătorul de cuvânt al Constellation Brands, Stephanie McGuane. ”Publicitatea pentru Corona corespunde cu campania pe care o derulăm de 30 de ani şi se bazează pe încrederea puternică a clienţilor”.

Răspândirea coronavirusului nu ar fi putut avea loc într-un moment mai prost. Constellation cheltuie 40 de milioane de dolari cu lansarea noii beri Corona hard seltzer.

O parte din promovare include un tweet sponsorizat, care a provocat critici pentru utilizarea frazei ”coming ashore soon”. În traducere, „ajungem la ţărm în curând” şi, în context, are conotaţii sinistre.

„Nu am văzut nici un impact asupra oamenilor, facilităților sau operațiunilor noastre, iar activitatea noastră continuă să meargă foarte bine.” Bill Newlands, director executiv Constellation Brands

Brandul Corona are de suferit din cauza reacţiilor negative. 5W Public Relations a arătat că 38% dintre americani nu ar cumpăra ”sub nici o formă” bere Corona, din cauza epidemiei.

Alţi 14% au spus că nu ar comanda-o în public. Studiul a fost făcut în rândul a 737 de băutori de bere din SUA.

Conform altui studiu, intenţia consumatorilor de a cumpăra Corona a scăzut la cel mai redus nivel din ultimii doi ani. Scorul de favorabilitate al berii Corona a scăzut semnificativ de la începutul anului.

Căutările online pentru “corona beer virus” au crescut la începutul lunii februarie, dar între timp au mai scăzut. La… 24,5 milioane de rezultate!

(fotoexplicaţie pentru Corona FOTO PXHere) „Coming ashore soon”, un slogan publicitar realizat de un add-maker ingenios, care, în contextul epidemiei coronavirsului Covid-19 şi al crizei migranţilor reloaded, a devenit neinspirată

”Publicitatea pentru Corona corespunde cu campania pe care o derulăm de 30 de ani şi se bazează pe încrederea puternică a clienţilor.” Constellation Brands, deţinătorul brandului Corona

 

„Corona”, niciodată la fel

(şapou) Discuţia despre berea Corona şi problemele pe care le are este mai complexă. Este vorba despre relativizarea adevărului şi confuzia dintre percepţia perturbată şi realitatea lucrurilor.

Cuvântul „corona” nu va mai avea niciodată aceeaşi semnificaţie, explică eNCA (e News Channel Africa), un canal de ştiri electronice african. Corona, detaliază eNCA, „înseamnă coroană şi a dat, din acest motiv, numele ei coronavirus”.

Aceasta se datorează protuberanţelor asemănătoare coroanei de pe suprafața acestui virus, atunci când este privit cu un microscop. Până acum, conotația a fost una pozitivă, multe companii folosind-o în branding-ul său. Dar acum lucrurile s-au schimbat.

De ce? Foarte simplu. Pentru că marile companii de publicitate i-au învăţat pe consumatori să fie trataţi ca nişte copii mici, pe care trebuie să-i iei de mânuţă şi să le spui în cele mai simple cuvinte ce au de cumpărat.

Această metodă de marketing are acum efecte perverse: aceiaşi consumatori care au fost trataţi ca nişte copii de când s-a inventat advertisingul acum reacţionează tot la nivelul intelectului unui copil, şi când vine vorba despre un produs care nu are nici o legătură cu coronavirus.

Iar aceasta chiar dacă, în secunda următoare după ce refuză să bea o bere numită Corona, clienţii sunt capabili să discute la cel mai intelectual şi abstractizat nivel cu putinţă. Cu toate acestea, eforturile producătorului să micşoreze dimensiunile pierderilor continuă.

Constellation Brands Inc. a declarat recent că vânzările de bere Corona Extra au rămas puternice în Statele Unite, în cele patru săptămâni de până pe 16 februarie, în pofida răspândirii globale a virusului Covid-19.

Producătorul de bere mexican Modelo Especial a mai informat că toate unitățile sale care produc berea vizează, până în prezent, tendințe pozitive de vânzare pentru brand, în ciuda afirmațiilor cu privire la impactul coronavirusului asupra afacerii sale.

Au existat, a afirmat acesta, câteva rapoarte mediatice care pretindeau în mod inexact că vânzările de bere au fost afectate de virus, a spus un purtător de cuvânt Constellation Brands, citat de Reuters.

„Nu am văzut nici un impact asupra oamenilor, facilităților sau operațiunilor noastre, iar activitatea noastră continuă să meargă foarte bine”, a declarat Bill Newlands, directorul executiv.

Newlands a adăugat că firma nu are prea multă expunere la piețele internaționale, cum ar fi China, care au fost cele mai afectate de focarul de coronavirus. Epidemia a ucis peste 2.700 de oameni și a infectat cel puțin 80.000 de oameni, majoritatea în China.

Acțiunile brandurilor Constellation, realizate de Corona, s-au scufundat cu 8% săptămâna aceasta în New York Stock Exchange. Scorul berii Corona a coborât la 51, de la un maxim de 75, la începutul anului.

Cele mai citite

Valabilitatea cardurilor de energie a fost prelungită

Guvernul a decis ca valabilitatea cardurilor de energie să fie prelungită până pe 31 mai, cu încă două luni față de termenul inițial. Aceasta...

GALERIE FOTO. Iubita lui Kevin Trapp a făcut duș în aer liber

Modelul brazilian Izabel Goulart, una dintre cele mai cunoscute iubite de fotbalist din lume, și-a înebunit milioanele de urmăritori de pe Instagram după ce...

Un bărbat din Harghita a găsit un proiectil și două cartușe în curtea casei

Un bărbat dintr-un sat din Harghita a sunat miercuri seara la 112 și a anunțat că a găsit în curte în urma unor săpături,...
Ultima oră
Pe aceeași temă