Ea afirmă că e susţinută de un acţionar puternic, cu rezerve financiare extinse, şi că “recentele acuzaţii lansate de o asociaţie anacronică nu sunt decât dovezi publice de lăcomie, pe seama românilor”.
COTAR anunţase că va organiza un protest de amploare, pentru a atrage atenţia asupra nerespectării prevederilor legale de către Euroins. COTAR a atras atenţia că Guvernul şi ASF trebuie să protejeze transportatorii de numeroasele derapaje de pe piaţa RCA.
“Ce a făcut COTAR reprezintă o manevră evidentă de discreditare a Euroins Romania, cu potenţiale prejudicii serioase asupra activităţii societăţii”, spune, în replică, Euroins. Dacă vor produce vreun efect, afirmaţiile „vor fi imputate celor ce le-au aruncat în spaţiul public”, spune asigurătorul.
“Ce a făcut COTAR reprezintă o manevră evidentă de discreditare a Euroins Romania, cu potenţiale prejudicii serioase asupra activităţii societăţii.” Euroins
Acesta afirmă că, în pofida menţiunilor, conform cărora protestul priveşte modul de aplicare a normelor RCA, în general, în realitate ar fi vorba despre o acţiune concentrată exclusiv contra Euroins, arată societatea.
Potrivit acesteia, campania COTAR împotriva Euroins e artificială, nu are temei legal şi vizează orice alte interese în afară de beneficiul consumatorilor şi transportatorilor. “Multe dintre petiţiile înregistrate de ASF sunt depuse de service-uri care solicită tarife indecente şi de aceea sunt adesea soluţionate în favoarea Euroins România”, afirmă societatea.
COTAR a atacat şi ride sharing-ul
Euroins spune că asociaţia, care a răspândit acuzaţii contra Euroins, e “aceeaşi cu cea care s-a luptat în primăvara trecută contra aplicaţiilor de ride sharing, încercând să păstreze un sistem anacronic şi abuziv, în care românii erau ţinuţi departe de beneficiile progresului tehnic”.
“Aproape a blocat accesul românilor la posibilitatea modernă, simplă şi confortabilă de a rezerva un taxi prin intermediul unei aplicaţii”, afirmă Euroins, iar acum „ne acuză de diverse, în acelaşi mod în care a acuzat aplicaţiile de ride sharing de toate relele”.
Euroins arată că asociaţia reprezintă şi service-uri auto ce au facturat un far de Logan cu aproape 400 de euro, în condiţiile în care o asemenea piesă costă 300 – 700 de lei, în funcţie de generaţia modelului.