Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

5 motive ca să îți expui firma la cât mai multe review-uri

Ai o afacere și dorești să o dezvolți? Sunt destule acțiuni de promovare pe care le poți face, dar tactica expunerii la review-uri poate face diferența. În sprijnul afirmației vin cinci argumente.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 12.12.2019 - 14:27

1.      Review-ul face parte din marketingul 2.0

Digitalizarea a adus cu ea marketingul 2.0, acel stadiu de marketing în care comunicarea se face bidirecțional - și de la companie către client dar și de la client către companie. Magazinele online au în mod obligatoriu secțiune de review în paginile de produs.

Este binevenit să fie publicate review-uri online despre produsul cumpărat sau serviciul solicitat de la tine. 2cents te invită să le oferi clienților ocazia să lase un feedback și astfel să te poți încadra cu afacerea în logica marketingului 2.0.

2.      Vizibilitatea online presupune feedback

Unii afaceriști sunt încă surprinși de faptul că se discută despre afacerile lor offline în spațiul online. Recenziile pentru produse se publică pe internet, dar de multe ori fac referire la produse și firme care nu sunt acolo.

Deja clientul își arogă dreptul de a își exprima părerea, fie pozitivă, fie negativă, asupra interacțiunii cu un brand sau altul. 2cents.ro este platforma pregătită să preia și să afișeze ceea ce spun clienții tăi.

 

3.      Părerea clienților este gratuită și valoroasă

Studiile de piață, activitățile proactive de customer care și multe alte proiecte ajută la obținerea de informații despre satisfacția clientului, despre sugestii de îmbunătățire a produsului sau serviciului prestat. Dar costă.

Dar oare părerea clienților extrasă din recenzii este valoroasă? Ba bine că da! Excluzând tonul exuberant sau iritat al celor scrise de clienți, se pot aduna informații extrem de valoroase fără investiții.

 

 4.     Poți întreține mai ușor o comunitate de brand

Un client poate fi ușor de câștigat dar și ușor de pierdut. O comunitate, însă, creată în jurul brandului prin adeziunea la valori, este greu de câștigat dar și greu de pierdut. Mecanismele formării ei transced social media și activitățile care îi implică în mod activ.

 

Comunitatea dorește să poată decidă singură ce raport să aibă cu firma pe care o reprezinți. O parte va face asta pe site și în social media, dar o parte pe forumuri independente și chiar pe platforme de review-uri precum 2cents.ro.

 

5.      Afli lucruri pe care nu le știai despre produsele tale

Să luăm ca exemplu un producător de dulciuri. Acesta află analizând volumele de vânzări ce sortiment se vinde mai bine și ce sortiment rămâne la raft. Cum află firma care este motivul?

Dacă ar încuraja ca cei care au consumat produsele sale să vină cu păreri, ar afla că poate nu prețul sau gustul sunt factori decisivi, ci aspectul fad sau ambalajul respingător.

 

***

Decizia de cumpărare a unui potențial client este influențată de ceea ce se citește pe internet despre firma ta și produsele pe care le vinzi. Părerile celor care au cumpărat deja de la tine sunt aur pentru cei care nu au făcut asta încă.

În funcție de ce review-uri citesc, unele persoane pot lua decizia să cumpere din altă parte dar multe altele, să încerce fix produsele tale. Așadar, cea mai bună opțiune ca să devii un brand la modă și să riști ca să câștigi este să îți expui firma la review-uri. Și poți face asta foarte bine pe 2cents.ro.

 

 

 

Comentarii

loading...