Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Sursă foto: Shutterstock

4 greșeli fatale ale tinerilor antreprenori și cum pot fi ele evitate

Share

COMUNICAT DE PRESA 0 comentarii

Actualizat: 27.02.2019 - 09:12

În afaceri, nu există nicio soluție minune care să-ți garanteze succesul. Fiecare antreprenor știe că își asumă un risc atunci când pornește la drum, oricât de sigur sau profitabil ar fi domeniul în care activează. Totuși, asta nu înseamnă că nu poți învăța din greșelile celor care au venit înaintea ta, îmbunătățindu-ți procesele de muncă și vânzările companiei pe care o conduci. Iată patru greșeli care ți-ar putea fi fatale și cum le poți evita:

 

1. Gestionarea deficitară a salariilor

Aceasta este probabil cea mai comună problemă în rândul antreprenorilor debutanți. Atunci când ești la început de drum, lipsa de experiență și optimismul pot lucra împotriva ta, împingându-te să subestimezi impactul financiar real al planurilor tale. Acest lucru se vede cel mai bine în bugetul de salarii, care poate scăpa repede de sub control, în special dacă nu ești atent la toate taxele și impozitele aferente acestora.

Poți evita această situație poți cu ajutorul unui calculator salarii 2019, pe care îl poți folosi pentru a scoate estimări realiste ale impactului salariilor asupra bugetului firmei. Astfel, estimările tale vor fi mai precise, iar ție îți va fi mult mai ușor să ții sub control bugetul tău de cheltuieli.

 

2. Încercarea de a face totul singur

Mulți antreprenori debutanți încearcă cu încăpățânare să facă totul singuri, lucru care este o greșeală foarte mare, conform Writers in Charge. Această atitudine este foarte nesănătoasă, și, oricât de priceput ar fi un administrator, nu va putea face față cu succes la un asemenea volum de muncă. Dacă insiști să faci mereu toate lucrurile de unul singur, te vei extenua și poți ajunge să comiți greșeli grave care te pot costa mult timp, efort sau bani.

Tocmai de aceea, este foarte important să știi să delegi diferitele sarcini ce trebui îndeplinite în firma ta către alte persoane. Chiar și într-o firmă aflată la început, există sarcini cum ar fi contabilitatea sau eforturile de marketing, care vor fi executate mult mai bine de specialiști decât de administrator, întrucât aceștia au mult mai multă experiență. În plus, delegând sarcini către alte persoane, îți eliberezi o parte din timp, pe care o vei putea folosi pentru a te concentra pe activitățile care aduc profit.

 

3. Acțiunile impulsive

Nerăbdarea este o caracteristică destul de comună în rândul antreprenorilor, în special a celor tineri. Însă antreprenorii trebuie să se ferească întotdeauna de luarea unor decizii în urma unor impulsuri de moment. Fiecare decizie importantă trebuie cântărită cu atenție și trebuie să fie bazată pe date, cifre și elemente concrete, altfel nu va fi decât o risipă de bani.

De asemenea, când te afli într-o situație mai „spinoasă”, poate fi o idee foarte bună să te sfătuiești și cu alți antreprenori. Este foarte posibil ca ei să se fi confruntat deja cu impasul prin care treci și tu, motiv pentru care îți pot oferi informații și sfaturi valoroase, care să te ajute să găsești cele mai bune soluții.

 

4. Folosirea unor proceduri slabe de angajare

Graba strică mereu treaba atunci când e vorba de angajarea de personal. Ultimul lucru pe care ar trebui să-l faci vreodată este să angajezi un om pe care nu îl cunoști suficient, numai pentru că vrei să umpli cât mai repede un post nou înființat sau rămas vacant.

Angajații nepregătiți risipesc resurse, încurcă procesele de muncă și fac greșeli care pot ajunge să te coste foarte mult. Ca să eviți asta, folosește-te de probe scrise, orale, interviuri și orice alte elemente de testare, ca să te poți asigura că numai candidații cu adevărat pregătiți își fac loc în compania ta.

Comentarii

loading...