Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Sursă foto: Shutterstock

3 Sfaturi pentru gestionarea banilor pe care orice nou antreprenor trebuie să le cunoască

Viața de antreprenor este mereu plină de provocări, iar dacă vrei ca afacerea ta să crească și să ajungi acolo unde ți-ai propus de la bun început, ambiția nu e suficientă, ci ai nevoie și să înveți cum poți să gestionezi cât mai bine banii firmei.

Share

COMUNICAT DE PRESA 0 comentarii

Actualizat: 17.04.2018 - 10:07

Învață cum să administrezi un cash flow

Atunci când ești la început de drum, primul lucru care te va ajuta să îți gestionezi cât mai bine banii este să ții evidența tuturor cheltuielilor din firmă, de la cele mai mari cheltuieli și chiar până la cele mai mici, cum ar fi cele pentru consumabile. Adună-ți toate informațiile despre cheltuieli într-un singur loc, ca să le poți accesa cu ușurință oricând și să poți vedea progresul în timp, iar asta înseamnă să știi cum să administrezi cash flow-ul firmei.

Așa cum precizează Inc.com, există studii academice care au demonstrat că problemele în administrarea cash flow-ului este una din cauzele care duc la eșecul firmelor.

După ce ai învățat cum să ții evidența cheltuielilor, este important să știi cum să le organizezi în funcție de priorități astfel încât să nu cheltui sume mari de la bun început pe lucruri sau activități care nu sunt încă urgente pentru firmă, așa cum ar fi închirierea unui spațiu de birou scump. Asta te va ajuta să ții mereu sub control cheltuielile și te pregătește pentru momentul în care firma va începe să se dezvolte, iar cheltuielile vor fi mult mai mari.

Nu refuza ajutor pentru consultanță financiară

Ca antreprenor, vei avea mult mai mult de muncă decât la un job obișnuit și ți se vă părea dificil să faci față la toate activitățile și situațiile neprevăzute, în special dacă vorbim de gestionarea sumelor de bani din firmă, plata facturilor, salarii și alte cheltuieli.

Așa că, dacă vrei să îți ușurezi munca, poți profita de numeroase aplicații sau servicii de consultanță care te vor ajuta să îți pui în ordine cheltuielile, dar și să înveți cum poți să descifrezi toate taxele pe care le ai de plătit, mai ales atunci când vine vorba de plata angajaților. Pentru asta poți folosi un soft de salarii, care te va ajuta să calculezi ușor tot ceea ce ține de plata angajaților. Poți intra pe site ca să ceri o ofertă, iar apoi îți vei instala aplicația cu care vei ține mai ușor evidenția cheltuielilor cu plata salariilor. Iar în cazul în care ai nevoie de ajutor, poți apela la serviciul de suport disponibil cinci zile din șapte, între orele 10:00 – 18.00.

 

Creează-ți o rezervă de bani

Una dintre temerile pe care le-ai putea avea atunci când îți deschizi o afacere e aceea că nu vei avea un venit constant. Ca să fii mereu pregătit, cel mai bine este să îți pui deoparte de la bun început o sumă de bani pentru situații neprevăzute.

Conform Nolo.com, îți poți pune deoparte 5% din salariu care să te ajute să plătești cheltuielile pentru primul an. În plus, trebuie să monitorizezi sumele de bani pe care le cheltui într-o lună astfel încât să știi cât ar trebui să pui deoparte în rezerva firmei, dar și de unde poți să tai dacă trebuie să faci economii.

Ține cont că acești bani trebuie să îi ții într-un loc accesibil, cum ar fi un cont de economii la bancă, dar și să investești în alte businessuri. Chiar dacă poate părea contraproductiv, în acest mod vei putea de fapt să salvezi bani în cazul în care apar probleme neprevăzute.

Dacă vrei să începi să îți gestionezi banii cât mai bine atunci când îți deschizi o firmă, ține cont de cele trei sfaturi de mai sus. Odată ce vei învăța să administrezi banii firmei în mod responsabil și productiv, vei reuși să ai o afacere stabilă și cu potențial.

 

 

Comentarii

loading...