Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Cel mai mare roman al tuturor timpurilor, Stefan cel Mare

Stefan cel Mare a fost desemnat sambata seara, in campania Mari Romani de la TVR, cel mai mare roman al tuturor timpurilor, acumuland 77.493 de voturi (21,30%) din totalul de 363.846 de voturi exprimate. Urmatorii clasati pe primele 10 ...

Share

Gabriela Dinulescu 0 comentarii

23.10.2006 - 00:00
Stefan cel Mare a fost desemnat sambata seara, in campania Mari Romani de la TVR, cel mai mare roman al tuturor timpurilor, acumuland 77.493 de voturi (21,30%) din totalul de 363.846 de voturi exprimate.
Urmatorii clasati pe primele 10 locuri au fost: Carol I - 52.474 voturi (14,42%), Mihai Eminescu - 50.640 voturi (13,92%), Mihai Viteazu - 48.725 voturi (13,39%), Richard Wurmbrand - 46.973 voturi (12,91%), Ion Antonescu - 27.483 voturi (7,55%), Mircea Eliade - 17.019 voturi (4,68%), Alexandru Ioan Cuza - 16.383 voturi (4,50%), Constantin Brancusi - 14.831 voturi (4,08%) si Nadia Comaneci - 11.825 voturi (3,25%). Intr-un show care s-a desfasurat pe parcursul a trei ore, gazduit de Irina Pacurariu, Radu Naum si Florin Iaru, telespectatorii TVR 1 au fost martorii ultimei confruntari intre sustinatorii celor 10 finalisti ai campaniei lansate de TVR. ,,Avocatii" celor 10 Mari Romani (Vlad Craioveanu, Bogdan Naumovici, Adrian Cioroianu, Ioan T. Morar, Andrei Gheorghe, Mircea Diaconu, Dragos Bucurenci, Dan C. Mihailescu, Sandra Pralong si Stejarel Olaru), prezenti in studioul Pangratti al TVR, au facut uz de ultimele argumente pentru a-i convinge pe telespectatori de valoarea personalitatii sustinute, de amprenta pe care aceasta a lasat-o in evolutia Romaniei. Campania Mari Romani a insemnat un total de 107 ore de emisie (6.420 de minute) alocate de TVR emisiunilor, dezbaterilor, show-urilor in direct etc. Peste 6.900 de spoturi au fost difuzate pana inainte de finalul campaniei Mari Romani. De-a lungul celor cinci luni de campanie, peste 2.550 de subiecte au fost postate la rubrica "Flecareala", cum a fost numit forumul de discutie de pe situl www.mariromani.ro. Pana in 20 octombrie, pe acelasi site au fost trimise 2.052 de mesaje. Demarata pe 27 mai, campania Mari Romani i-a provocat pe telespectatori la recunoasterea celor mai importante personalitati romanesti din toate timpurile. Programul s-a derulat in doua etape: nominalizarile (27 mai-1 iulie 2006) si votul final (8 iulie-21 octombrie 2006). Dincolo de alegerea celui mai valoros roman al tuturor timpurilor, pe parcursul a cinci luni, perioada de derulare a proiectului, TVR si-a propus sa dezvaluie si sa creeze atitudini, sa se transforme intr-un forum al dezbaterii despre valoare, identitate si demnitate nationala.

Citește totul despre:

Comentarii

loading...