Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

" Poliglotul" Cartoon Network

In aceasta primavara, reprezentantii din Romania ai canalului de desene animate Cartoon Network au anuntat ca lanseaza o noua imagine si o noua modalitate de a interactiona cu telespectatorii. In acelasi timp, canalul promitea o noua imagine, ...

Share

Ada Stefan 0 comentarii

18.11.2006 - 00:00
In aceasta primavara, reprezentantii din Romania ai canalului de desene animate Cartoon Network au anuntat ca lanseaza o noua imagine si o noua modalitate de a interactiona cu telespectatorii. In acelasi timp, canalul promitea o noua imagine, imbunatatita de noua sigla, care, este adevarat, a fost vazuta inca de atunci pe micile ecrane. Nu stim ce rezultate palpabile a avut aceasta campanie, putem spune doar ca problemele tehnice in care abunda emisiunile de seara din ultimele saptamani anuleaza orice castig obtinut pana acum. Si, in plus, interactiunea cu telespectatorii ar putea sa dea reactii adverse.
Cand te asezi dupa ora 21 (alaturi de copii sau nu), nu stii la ce (lucruri neplacute) sa te mai astepti. De exemplu, poti sa ai surpriza sa vezi Ben 10 subtitrat in limba maghiara. Bineinteles ca nu avem nimic cu minoritatea condusa de Marko Bela, dar ar fi bine, daca nu este cumva vina operatorului de cablu, ca macar sa primim titrarea in romaneste. Si totusi, aceasta este o situatie fericita in comparatie cu aceea in care sonorul lipseste cu desavarsire, tot dupa ora 21. Dar daca ai norocul sa dispui si de sunet, si de subtitrare in limba romana, asta nu inseamna ca poti sta linistit in fata micului ecran. Mai poate interveni ceva: difuzarea, tot dupa fatidica deja ora 21, a aceluiasi episod de doua ori. Daca nu s-ar fi incheiat emisia, probabil ca reluarea ar fi continuat chiar de mai multe ori! Dar cum un necaz nu vine niciodata singur, trebuie sa mai spunem ca in afara de aceste probleme tehnice, parca interminabile, telespectatorii (mici sau mari) mai sunt terorizati si de reclamele in limba poloneza destinate exclusiv consumatorilor din, bineinteles, Polonia, reclame reluate integral, cu o insistenta enervanta, la fiecare 30 de minute. Este adevarat, in era globalizarii, Danone sau Hochland sunt prezente si pe piata romaneasca, dar cu sortimente total diferite de ceea ce promoveaza Cartoon Network. Desi nu ne convine, intelegem si, deci, acceptam necesitatea publicitatii pentru un post de televiziune. Singura concesie care ni s-ar putea face ar fi ca macar sa fie prezentate produse pentru piata romaneasca, adica dulciuri, jucarii sau bauturi racoritoare care se pot cumpara din magazinele noastre.
Pana una-alta, cam acestea ar fi pe scurt micile avataruri ale celor care urmaresc seara de seara emisiunile postului Cartoon Network. Speram insa ca pana la urma altele sa nu mai apara si sa putem spune si noi: "That's all folks!".

Citește totul despre:

Comentarii

loading...