Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

NEVERSEA lansează campania „S.O.S Cazino” Constanța

Pentru a doua ediție a festivalului NEVERSEA, organizatorii își doresc să se implice și să fie un catalizator pentru comunitatea din Constanța, un oraș care a primit cu bucurie cel mai mare eveniment muzical de pe plajă din România, dar și pe cei peste 153.000 de participanți.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 03.07.2018 - 11:54

 

În acest sens, organizatorii festivalului NEVERSEA alături de Primăria muncipiului Constanța, au demarat campania „S.O.S Cazino”, campanie prin care inițiatorii doresc să pună în valoare această clădire simbol a României dar și să contribuie la procesul de salvare a clădirii. Prima etapă din proiectul de reabilitare a capodoperei este conservarea, iar lucrările vor începe la finalul lunii septembrie și vor fi finalizate până pe 14 noiembrie.

„S.O.S Cazino” este o invitație către toți românii care vor să rămână în istorie printre cei care au contribuit la salvarea acestei clădiri. Fiecare doritor poate să doneze începând de astăzi până pe 1 noiembrie pe site-ul www.neversea.com. Pe lângă inițiativa acestei campanii, organizatorii NEVERSEA vor dubla suma strânsă din donațiile făcute de către public.

„Pe lângă festival și pe lângă ceea ce oferim în cele patru zile, noi credem și în amprenta pe care vrem să o lăsăm în comunitate, dincolo de perioada festivalului. Ne-am dorit să fim inițiatorii dar și catalizatorii unei campanii care să pună în valoare orașul Constanța, iar obiectivul ales în acest sens este una dintre clădirile simbol ale României, Cazinoul din Constanța. Toți cei pe care îi leagă o amintire de această splendidă clădire pot contribui și împreună o putem salva”, a declarat Edy Chereji, Director de Marketing și Comunicare NEVERSEA.

 „Vreau să le mulțumesc celor de la NEVERSEA pentru implicare dar și persoanelor publice care au crescut în Constanța și care susțin această campanie. Sper ca prin ceea ce se naște astăzi, să reușim să atragem lângă noi cât mai mulți sustinători ai proiectului de salvare, conservare, restaurare și, în final, de redare a acestui simbol, Constanței și României”, a declarat Decebal Făgădău 

Pentru a vedea din atmosfera de odinioară a cazinoului, organizatorii au pregătit în site-ul www.neversea.com și o experiență 360 despre cum arăta înainte și cum va arăta după, clădirea construită în 1910 și considerată o capodopera a stilul Art Nouveau în Europa.

Comentarii

loading...