Pentru ca răul să nu se întâmple, e suficient ca oamenii buni să stea acasă. #referendumulluidragnea #boicot #stauacasa #papaya, se spune în postarea de pe Facebook.
Clipul, intitulat “Copiii referendumului”, prezintă o Românie unde referendumul din 6-7 octombrie ar fi produs o societate distopică, sub călăuzirea unui lider reprezentat de chipurile lui Liviu Dragnea și Călin Popescu Tăriceanu, combinate într-un singur portret.
Clipul include simboluri ale PSD precum cei trei trandafiri sau sloganul “Îndrăznește să crezi”. Clipul a fost distribuit de circa 2000 de ori în mai puțin de o oră de la publicarea pe Facebook, pe pagina Papaya Advertising.
În imagini, un grup de copii “educați” într-o societate fascistă sunt puși să recapituleze “ce sărbătorim noi în 6 și 7 octombrie” (“referendumul pentru definirea familiei”), înainte să meargă să asiste la arderea pe rug a unei eretice, pe un câmp împânzit de ruguri, în apropierea Casei Poporului.
Spotul se încheie cu mesajul “Depinde de noi ce viitor le pregătim. Dacă vă pasă, stați acasă”.
“Absolut nicio diferență între propaganda bolșevică anticreștină și ce face Papaya Adv, firma de publicitate prin care globalismul își produce manipulările. La Papaya sunt doar mai mulți bani”, a comentat Iulian Capsali pe pagina personală de Facebook.