Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

UPDATE. Reacția companiilor de ridesharing privind cererea taximetriștilor: ,,COTAR dezinformează''

Coaliţia pentru Economia Digitală, care reprezintă principalele companii de ridesharing şi e-hailing din România, Uber, Clever şi Bolt, a anunţat, joi, că beneficiile directe şi indirecte plătite de companiile de ridesharing în România sunt, în prezent de peste 1 miliard de lei.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 06.06.2019 - 16:22

Aceasta reprezintă o reacţie la cererea Confederaţiei Operatorilor şi Transportatorilor Autorizaţi din România (COTAR) de a retrage din dezbaterea publică proiectul de OUG privind transportul alternativ.

Guvernul a publicat recent proiectul de OUG care reglementează activitatea platformelor de ridesharing precum Uber, Clever şi Bolt. Reprezentanţii COTAR consideră că acest OUG trebuie retras pentru că ar încălca legislaţia şi Constituţia României.

Coaliţia a atras atenţia că beneficiile plătite de companiile de ridesharing depăşesc 1 miliard de lei anual.

”Nu este prima oară când COTAR dezinformează, în încercarea de a se opune competiţiei şi de a proteja interesele patronilor de taxi. Beneficiile directe şi indirecte plătite de companiile de ride sharing în România sunt, în prezent de peste 1 miliard de lei anual. Reglementarea pe care industria şi-o doreşte va aduce, în anul 2023 aproximativ 1,9 miliarde de lei în beneficii directe şi indirecte către bugetul statului”, a afirmat preşedintele asociaţiei, Cătălin Codreanu.

El a subliniat că dublarea în patru ani a beneficiilor statului este un argument economic destul de puternic, iar în 17 state europene asemenea servicii deja sunt reglementate, în unele dintre ele industria de taxi fiind chiar liberalizată.

”În concluzie, noi susţinem un progres în favoarea cetăţenilor, în timp ce COTAR îşi doreşte o întoarcere în timp. Sunt peste 400.000 de semnături pentru petiţia care cere reglementarea serviciilor de ride sharing. Câte semnături are petiţia anunţată de patronatele din industria de taxi? Care sunt cu adevărat interesele patronilor?”, a spus Codreanu.

Comentarii

loading...