Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Trei întâlniri ANAF pe tema dotării cu noile case de marcat, în luna iulie

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală organizează, în luna iulie, trei întâlniri cu contribuabilii, precum şi cu distribuitorii şi unităţile acreditate de service pentru evidenţa aparatelor de marcat electronice fiscale (AMEF), prima întâlnire urmând să aibă loc luni.

Share

Rl online 0 comentarii

22.07.2019 - 10:36

"În cadrul întâlnirilor, toate întrebările contribuabililor cu privire la tema "Case de marcat: facilităţi, obligaţii, termene" vor primi un răspuns adecvat din partea specialiştilor ANAF", spun reprezentanţii Fiscului.

În luna iulie, întâlnirile cu contribuabilii sunt programate astfel: 22 iulie, la sediul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti, 25 iulie, la sediul Direcţiei Generale de Administrare a Marilor Contribuabili, iar în 30 iulie, la sediul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Ploieşti. Toate întâlnirile vor avea loc începând cu ora 14:00.

Contribuabilii interesaţi să participe la aceste întâlniri trebuie să utilizeze Formularul de Contact, disponibil pe site-ul instituţiei, pentru a se înscrie la întâlnirile organizate. Potrivit ANAF, înscrierea se realizează în limita locurilor disponibile.

Lunar, Agenţia Naţională de Administrare Fiscală organizează peste 100 de întâlniri cu contribuabilii, la nivel naţional, în care sunt abordate teme fiscale de interes.

Comentarii

loading...