Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Sume record, plătite de Black Fridaz

Produse în valoare de 127,6 milioane de lei au fost vândute în mediul online până la ora 16:30, mai mult cu 40% faţă de anul trecut, iar cea mai semnificativă este o tranzacţie cu aur în valoare de 129.635 lei, potrivit procesatorului de plăţi PayU România.

Share

George Dumitrescu 0 comentarii

Actualizat: 16.11.2018 - 19:24

Totalul volumelor achitate online până la ora 16:30 a depăşit rezultatele din întreaga zi de Black Friday 2017.

"Volume tranzacţionate: 127,6 milioane de lei, mai mult cu 40% faţă de anul trecut, când s-au înregistrat 90 milioane de lei. Număr de tranzacţii: 184.460, mai mult cu 56% faţă de anul trecut când s-au înregistrat 118.092. Categorii produse: IT&C, bijuterii, fashion, turism, asigurări. Top 3 tranzacţii înregistrate în platforma PayU România: 129.635 lei - aur, 48.881 lei - echipamente şi accesorii foto, 46.970 lei - IT&C", se precizează într-un comunicat remis AGERPRES.

Ţările din care vin tranzacţiile sunt România, Marea Britanie, Ungaria, Italia şi Bulgaria.

Valoarea medie a coşului de cumpărături, de 692 lei, este, însă, în scădere cu 10% faţă de anul trecut, când a fost 769 lei.

Marius Costin, country manager PayU România, a declarat vineri, într-o conferinţă de presă, că interesul românilor pentru Black Friday este cel mai mare în lume, ei fiind interesaţi mult mai mult de această campanie de reduceri decât americanii.

Costin susţine că PayU România procesează peste jumătate din tranzacţiile online din ţara noastră, iar piaţa online are o pondere de 30% din total retail. 

Comentarii

loading...