14.6 C
București
vineri, 19 aprilie 2024
AcasăSpecialTraficul greu, oprit intre orele 7-20

Traficul greu, oprit intre orele 7-20

Edilii din Primaria Capitalei pregatesc noi reglementari in ceea ce priveste conditiile de acces si de circulatie a camioanelor in Bucuresti. Acestea sunt cuprinse intr-un proiect de hotarare a Consiliului General al Municipiului Bucuresti care va fi supus la vot in sedinta de joi, 14 iulie. Proiectul va modifica Hotararea nr. 134/2004 care i-a scandalizat pe multi transportatori care nu au acceptat usor restrictiile impuse de municipalitate pe anumite strazi. “Din experienta aplicarii hotararii (n.r. – Hotararea nr. 134/2004), s-a constatat faptul ca o serie de categorii de autovehicule n-au fost cuprinse in exceptiile de la restrictiile orare, nu era precizat foarte clar regimul de circulatie pe conturul zonelor de restrictie, iar in afara zonei A de restrictie sporita s-au dezvoltat sau existau largi perimetre destinate spatiilor rezidentiale ce nu au fost incluse in continutul hotararii in cauza. Din aceste considerente se impune adoptarea unui nou act normativ care sa modifice HCGMB nr. 134/2004, astfel incat sa fie cuprinse toate aceste completari absolut necesare”, a precizat primarul general Adriean Videanu in expunerea de motive la proiectul de hotarare.
Una dintre modificari se refera la arterele ce delimiteaza zonele de restrictie si pe care se va respecta regimul de circulatie normal. O alta schimbare este cea legata de perioadele in care se aplica restrictiile. In loc de intervalul cuprins intre 15 iunie-15 septembrie, restrictiile pe perioada de vara urmeaza sa se aplice intre 1 iulie- 31 august. In acest interval, intre orele 20-7, accesul si circulatia vor fi permise numai pe baza de autorizatie, iar intre orele 7-20 se aplica interdictia de acces si circulatie. In restul anului, in perioada 1 septembrie-30 iunie, intre orele 19-8, camioanele au nevoie de autorizatie pentru a circula, iar intre orele 8-19 se aplica interdictia. Fara restrictii orare pe timpul verii si pe baza unor autorizatii speciale vor mai putea circula, in plus fata de autovehiculele mentionate anterior, masinile destinate lucrarilor planificate si interventiilor la drumuri, calea de rulare a tramvaielor si la retelele de utilitati publice. Acest drept l-au mai primit autolaboratoarele pentru masurarea calitatii mediului si carele de reportaj ale televiziunilor.
Proiectul mai prevede modificarea zonei A in care se restrictioneaza accesul si circulatia autovehiculelor cu masa totala autorizata mai mare de cinci tone. Zona A va fi delimitata de urmatoarele strazi: Bd. Dacia, Traian, Nerva Traian, Bd. O. Goga, Pasajul Marasesti, Bd. Marasesti, Mitropolit Nifon, Bd. Libertatii, Calea 13 Septembrie, Soseaua Pandurilor, Soseaua Grozavesti, Soseaua Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu, Piata Garii de Nord, Calea Grivitei, Soseaua Nicolae Titulescu, Bd. Banu Manta, Bd. Ion Mihalache, Bd. Maresal Averescu, Bd. Constantin Prezan, Bd. Aviatorilor, Bd. Mircea Eliade, P.I. Ceaikovski, Barbu Vacarescu, Tunari si Bd. Dacia.

Cele mai citite

Părerea românilor despre cazinourile pe bani reali

În momentul de față se discută foarte mult la nivel național despre cazinouri și platforme care oferă jocuri pe bani reali. Operatorii de jocuri...

Lion Capital și Bursa Română de Mărfuri inventează motive pentru a nu plăti dividende. Acționarii societăților controlate de Bogdan Drăgoi și Gabriel Purice, nemulțumiți

Numeroși acționari ai Lion Capital, fosta SIF Banat-Crișana, sunt nemulțumiți că societatea condusă de fostul ministru de finanțe Bogdan Drăgoi nu plătește dividende. O...

De ce reconstrucția incluzivă a Romilor din Ucraina postbelică va fi o palmă pentru Putin

Acesta s-ar putea să nu pară momentul potrivit pentru a vorbi despre Romii din Ucraina. Conducerea țării se luptă să mențină sprijinul aliaților cheie....
Ultima oră
Pe aceeași temă