Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Persoanele fizice, abilitate ca inspectori

Potrivit Ordonantei 167 emise de Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei (MMSSF), s-a aprobat regulamentul de abilitare a persoanelor fizice si a celor juridice in vederea prestarii serviciilor in domeniul protectiei muncii. ...

Share

Oana Manoila 0 comentarii

22.11.2005 - 00:00
Potrivit Ordonantei 167 emise de Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei (MMSSF), s-a aprobat regulamentul de abilitare a persoanelor fizice si a celor juridice in vederea prestarii serviciilor in domeniul protectiei muncii. Prestarea lor poate fi efectuata numai de catre persoanele care au studii si competenta in acest domeniu, respectiv cele care au lucrat cel putin 5 ani in cadrul compartimentelor de specialitate ale MMSSF, Inspectiei Muncii si inspectoratelor teritoriale de munca, ale Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale si caselor teritoriale si care, la data depunerii dosarului in vederea abilitarii, sunt in activitate in alte unitati sau sunt pensionate, cu respectarea prevederilor legale privind incompatibilitatile functiilor publice. Alte categorii care mai pot desfasura astfel de activitati sunt: persoanele cu studii superioare si cu atributii in domeniul protectiei muncii din unitati, cele aflate in activitate sau pensionate, avand o vechime de cel putin cinci ani, persoanele cu studii medii cu o vechime de cel putin 10 ani in domeniul protectiei muncii din unitati si persoanele cu studii superioare tehnice care au absolvit cursuri postuniversitare de minimum opt saptamani in domeniul protectiei muncii. Tuturor acestor categorii de persoane trebuie sa li se elibereze un certificat de abilitare. Astfel, pentru persoanele fizice care solicita abilitarea din punct de vedere al protectiei muncii, dosarul trebuie sa contina cererea-tip de acordare a certificatului de abilitare pentru a presta servicii in domeniul protectiei muncii, semnata in original, curriculum vitae, copii ale documentelor care atesta studiile, copii ale documentelor care atesta pregatirea profesionala, documente care atesta vechimea in domeniul protectiei muncii, ramurile, subramurile si activitatile economiei nationale pentru care se solicita certificatul de abilitare, copie a deciziei de pensionare - unde e cazul si copii ale documentelor care dovedesc atestarea lor de catre institutii abilitate.

Citește totul despre:

Comentarii

loading...