Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Mari lanțuri de magazine, amendate de Protecția Consumatorilor Constanța

Trei mari lanțuri de magazine au fost amendate de Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Constanța, în ultimele săptămâni, pentru practici comerciale incorecte sau alte deficiențe. Este vorba despre magazine Selgros, Penny și Kaufland.

Share

Cristian Hagi 0 comentarii

Actualizat: 07.11.2017 - 13:35

Trei mari lanțuri de magazine au fost amendate de Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Constanța, în ultimele săptămâni, pentru practici comerciale incorecte sau alte deficiențe. Este vorba despre magazine Selgros, Penny și Kaufland.

La Kaufland au fost constatate practici comerciale incorecte privind comercializarea de clementine eco, unde era prezentată ca țară provenien/ă Italia și categoria de calitate 1, în condițiile în care pe eticheta de produs și pe documentele de proveniență era menționată calitatea a II-a, struguri albi fără sâmbâuri și roze cu țara de proveniență Grecia, respectiv Italia și categoria de calitatea 1, în timp ce în acte era menționată calitatea a II-a, la raionul lactate există la comercializare produsele Hulala 1000 ml și de 200 ml care aveau înscrise mențiunea „numărul 1 în România”. S-a aplicat o amendă de 7.000 de lei pentru practică comercială incorectă.

La Selgros s-au găsit la comercializare legume și fructe în cantitate de 55 de kilograme care erau deshidratate cu exemplare cu atac de boli criptogamice. Odorizante Glade și Ambi Pur, erau oferite la promoție, dar prețul din promoție era mai mare decât cel normal. De asemenea, produsele din gama Always erau vândute la promoții mincinoase. Prețul promoțional trebuia să fie de 12.92 lei, nu 20.37 lei care era afișat la raft. Magazinul a primit o sancțiune de 7.000 de lei pentru practică comercială incorectă, și o amendă de 3.000 de lei pentru faptul că aveau 8 kilograme de carne care prezenta etichetă incompletă fără sintagma „a nu se recongela după decongelare” și fără proporția de sortimente de carne utilizată la prepararea produsului.

Magazinul Penny Năvodari a fost amendat cu 7.000 de lei pe motivul că un produs de frișcă din gama Kaffesahne Campus nu prezenta ingredientele. De asemenea au primit un avertisment pentru că mușchiul file porc Aldis formase condens în interiorul ambalajului.

La SC Romania Hypermarche SRL au fost constatate mai multe abateri: 23 de sticle ulei de măsline Extravirgin la recipient de 1 litru avea menționată data durabilității minimale pe partea superioară a sticlei de culoare verde închis, iar caracterele erau de culoare neagră, greu de identificat de către consumator. De asemenea, se comercializau pepeni galbeni cu țara de origine România și, de fapt, erau din Albania, vinete cu neconformități ce prezentau zone înmuiate, iar pe etichetă era înscrisă calitatea I, sucul Prigat cu pulpă portocale, în număr de 36 de sticle avea menționată pe partea inferioară a recipientului informații cu data expirării, fiind greu accesibilă pentru consumator. Au fost aplicate 3 amenzi, în valoare de 15.000 de lei. De asemenea, au mai fost aplicate alte 3 amenzi, în valoare de 19.000 de lei și un avertisment pentru alte nereguli găsite la înscrierile de pe etichete ale altor produse din magazin.

Citește totul despre:

Comentarii

loading...