O actiune cu caracter permanent de actualizare si completare a bazei de date privind situatia asociatiilor de proprietari din sectorul 4 a fost declansata, la inceputul anului, de serviciul de specialitate din cadrul administratiei locale. In acest scop, administratorii consemneaza intr-un pliant-cadru schimbarile respective, completand datele de identificare a asociatiei. Acestea se refera la: componenta comitetului executiv Ð presedinte, vicepresedinte, membri; comisia de cenzori Ð presedinte, membri; administrator Ð cu mentiunea daca este sau nu atestat. Totodata, se semnaleaza si statutul juridic Ð asociatie de proprietari sau de locatari. Din cele 500 de asociatii care au primit tabelele-pliant, doar 100 au avut de operat modificari. Mai multe informatii se pot obtine de la Serviciul Relatii cu Asociatiile de Proprietari, din Bd. George Cosbuc nr. 6-16, sect. 4, vila anexa, Birou I, tel. 335.92.30, int. 187 si 169. Programul de lucru cu publicul este in zilele de marti si joi, intre orele 9-14.