Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Contractul pentru finalizarea liniei de tramvai pe Calea Giulesti, prin incredintare directa

Intarzierea lucrarilor la linia de tramvai de pe Calea Giulesti i-a adus la exasperare pe responsabilii de la RATB si pe cei din Primaria Capitalei. Pentru ca termenele de finalizare a lucrarilor prevazute in contract au fost depasite, RATB ...

Share

Rl online 0 comentarii

01.12.2005 - 00:00
Intarzierea lucrarilor la linia de tramvai de pe Calea Giulesti i-a adus la exasperare pe responsabilii de la RATB si pe cei din Primaria Capitalei. Pentru ca termenele de finalizare a lucrarilor prevazute in contract au fost depasite, RATB considera ca nu se mai afla in contract cu firma Themeli. In aceasta situatie, RATB si municipalitatea trebuie sa gaseasca o alta firma care sa termine lucrarea cat mai repede. Pentru a nu pierde aproape trei luni cu organizarea unei noi licitatii, edilii au cerut Guvernului sa emita un act normativ prin care RATB sa fie exceptat de la prevederile OG nr. 60/2001 si sa i se aprobe incredintarea directa a contractului pentru finalizarea lucrarilor de pe Calea Giulesti.
Primarul Adriean Videanu a cerut acordul Bancii Europene de Investitii, din banii careia se realizeaza lucrarea, pentru a rezilia contractul cu firma Themeli. Edilul-sef a apreciat ca este o situatie de forta majora si trebuie luate masuri urgente pentru a nu se bloca Calea Giulesti pe perioada iernii. In consecinta, se vor purta negocieri cu cea de-a doua firma clasata la licitatia organizata la inceputul proiectului. Daca aceasta nu va fi de acord sa termine lucrarea, se va trece la a treia. Consilierii PSD nu au fost de acord cu aceasta varianta, dar nu au avut castig de cauza pentru ca sunt minoritari in Consiliul General al Municipiului Bucuresti.
Pe Calea Giulesti au mai ramas de executat aproximativ 30% din lucrare. Termenul pana la care ar fi trebuit inchis santierul a fost 15 noiembrie a.c.

Citește totul despre:

Comentarii

loading...