Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

BRD - lider pe piata locala a creditelor

Grupul bancar BRD - Groupe Societe Generale se ghideaza dupa principiul "o banca performanta si intr-o puternica expansiune". Sloganul este exemplificat de forta financiara a Grupului Societe Generale, care avea la sfarsitul anului trecut o ...

Share

Cristian Hagi 0 comentarii

15.06.2005 - 00:00
Grupul bancar BRD - Groupe Societe Generale se ghideaza dupa principiul "o banca performanta si intr-o puternica expansiune". Sloganul este exemplificat de forta financiara a Grupului Societe Generale, care avea la sfarsitul anului trecut o capitalizare bursiera de 33,1 miliarde de euro. Grupul are peste 92.000 de angajati in peste 80 de tari si ocupa locul I in Europa la reteaua de retail, la finantarea echipamentelor si la inchirierea de parcuri informatice. La nivelul Romaniei, BRD este cea mai importanta banca privata si a doua in functie de activele bancare, care depasesc 3 miliarde de euro. Grupul are 220 de unitati bancare, 4.600 de angajati, intre 15% si 20% din cota de piata, in functie de produse, peste 1.600.000 de clienti, peste un milion de carduri bancare si mai mult de 450 de ATM-uri. BRD-GSG are trei principale axe de activitate: banca de retail, banca a intreprinderilor si banca de investitii.
BRD este organizata in grupuri de sucursale care gestioneaza un anumit teritoriu. Grupul Constanta este compus din 12 unitati bancare, dintre care sapte in municipiul Constanta, o sucursala in judetul Tulcea, dar si agentii in Mangalia, Navodari, Cernavoda sau puncte de lucru in statiuni, in perioada sezonului estival, cum ar fi cel din Neptun. Directorul Grupului Constanta, Eugen Sandu, a anuntat ieri ca BRD-GSG se va extinde in judet cu un numar important de filiale, in Medgidia, Tulcea, in municipiul Constanta, dar si in alte localitati, ramase deocamdata surpriza.
Pentru a veni in sprijinul clientilor, banca a introdus conceptul "BRD Expres", care inseamna infiintarea de unitati flexibile, de cartier. "Operatiunile se fac in timp foarte scurt, intr-o atmosfera placuta, in fata unui personal amabil si calificat. Se creeaza astfel o apropiere atat fizica, cat si relationala", spune Eugen Sandu.

Credite pentru toate categoriile

BRD are o cota de piata cuprinsa intre 15,8% si 19,6% in ceea ce priveste creditarea persoanelor fizice si juridice, axandu-se pe prima categorie, unde banca este lider pe piata locala. La nivel local, 22,3% din carduri sunt emise de BRD, ceea ce se traduce printr-un numar de peste 52.000. Jumatate din aceste carduri beneficiaza si de limita de creditare.
Grupul ofera credite dintre cele mai diverse: pentru vacante, pentru tratamente medicale, achizitionarea de autoturisme, pentru nevoi personale (pana la 50.000 de euro sau echivalentul in lei) sau credite imobiliare. Noutatea aici consta in aparitia, la sfarsitul lunii, a creditului "Habitat ipotecar", in cazul caruia la bugetul familiei intra si 30% din veniturile parintilor, lucru inedit pe piata bancara romaneasca.

Citește totul despre:

Comentarii

loading...