Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Arhiva computerizata

La Oficiul Registrului Comertului din Constanta arhiva va fi tinuta electronic, cu ajutorul calculatorului, potrivit noului regulament de functionare al Oficiului National, publicat deja in Monitorul Oficial. Prin noua organizare, cererile de ...

Share

Cristian Hagi 0 comentarii

17.06.2005 - 00:00
La Oficiul Registrului Comertului din Constanta arhiva va fi tinuta electronic, cu ajutorul calculatorului, potrivit noului regulament de functionare al Oficiului National, publicat deja in Monitorul Oficial. Prin noua organizare, cererile de inregistrare a firmelor vor fi solutionate intr-un interval mult mai scurt, intre 3 si 5 zile. La Constanta, noul sistem va fi gata de functionare in mai putin de doua luni, tehnica de calcul necesara fiind deja achizitionata. Finalizarea procesului va avea loc insa timp de mai multi ani. Arhivarea va incepe de la cele mai noi documente. Arhiva pe hartie va fi pastrata pentru a se putea raspunde solicitarilor speciale venite din partea Politiei. Aceasta ocupa o suprafata de 230 de metri patrati si creste in fiecare luna. Introducerea datelor in calculator va fi facuta de angajatii registrului.

Citește totul despre:

Comentarii

loading...