Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

"Nicolae Zeicu" a intrat in paine

Ceremonia de inaugurare a navei colectoare "Nicolae Zeicu" a avut loc ieri, la sediul Companiei Nationale Administratia Porturilor Maritime Constanta. Directorul general al institutiei, Mircea Banias, a declarat ca vasul colector face parte din ...

Share

Cristian Hagi 0 comentarii

09.06.2005 - 00:00
Ceremonia de inaugurare a navei colectoare "Nicolae Zeicu" a avut loc ieri, la sediul Companiei Nationale Administratia Porturilor Maritime Constanta. Directorul general al institutiei, Mircea Banias, a declarat ca vasul colector face parte din programul de mediu si de infrastructura, derulat de APC, cu cofinantare externa. Nava a fost construita in Germania, in urma unei licitatii internationale, a costat 2,6 milioane de euro si va fi folosita in principal pentru colectarea reziduurilor de pe suprafata apei. Mircea Banias a spus ca numele navei provine de la fostul director al companiei, care si-a lasat o amprenta deosebita asupra APC si asupra Portului Constanta. "Speram sa avem cat mai multe investitii pentru care sa dam numele unor fosti directori ai administratiei", a adaugat Banias.

Din Marea Nordului in Marea Neagra

Reprezentantul fimei germane Fassmer, cea care a construit vasul, a declarat ca "Nicolae Zeicu" este rezultatul unui proiect nou, modern, dezvoltat special pentru aceasta zona, si beneficiaza de cele mai moderne sisteme de propulsie, hidraulice si de comunicatii. Nava are un deplasament de 134 de tone, este dotata cu doua motoare care dezvolta 287 KW fiecare si are o viteza maxima de 10 noduri. Dotarile speciale includ un sistem de recuperare, format dintr-un colector care poate intinde un baraj de 200 de metri lungime. Capacitatea totala de colectare este de 100 mc, in patru tancuri separate. Constructia efectiva a navei a inceput in septembrie, iar probele finale au avut loc in martie, fiind necesare 28.000 de ore de munca. Instruirea echipajului care va opera si intretine nava a avut loc atat in Germania, cat si in Romania.

Citește totul despre:

Comentarii

loading...