Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Primăria Sectorului 4 lansează o aplicaţie pentru mobil

Primăria Sectorului 4 lansează o aplicaţie pentru telefonul mobil prin care pot fi transmise sesizări instituţiei pentru remedierea unor probleme, primarul Daniel Băluţă subliniind că scopul programului este diminuarea numărului petiţiilor şi a drumurilor către ghişee.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 16.07.2018 - 10:19

„O groapă periculoasă, o zonă cu gunoi, sau cu mobilier stradal stricat, o maşină părăsită ori problemele legate de parcuri şi de reabilitarea termică, toate pot fi rezolvate cu doar câteva click-uri, prin intermediul aplicaţiei mobile ”Primăria Sectorului 4”, care poate fi decărcată, gratuit, atât pe Android, cât şi pe iOS. Pentru persoanele care nu pot beneficia de această aplicaţie şi doresc să anunţe astfel de probleme, sau să solicite informaţii, funcţionează în paralel, 24 de ore din 24, un call center cu numărul unic 021/9441”, au precizat reprezentanţii Primăriei Sectorului 4, printr-un comunicat de presă.

Totodată, primarul Sectorului 4, Daniel Băluţă, a precizat că s-a lucrat câteva luni la implementarea aplicaţiei, rezultatele fiind pe măsură.

”Aplicaţia mobilă creată pentru a facilita comunicarea dintre cetăţeni şi Primăria Sectorului 4 şi pentru a diminua numărul petiţiilor scrise şi drumurilor către ghişeele autorităţii locale este cât se poate de accesibilă, atât pentru utilizatorii de telefoane mobile experimentaţi, cât şi pentru persoanele mai puţin înclinate către tehnologie. S-a lucrat câteva luni la implementarea ei, iar rezultatele sunt cele aşteptate. Îmi doresc o primărie în care oamenii să nu mai fie nevoiţi să aştepte în faţa ghişeelor, pentru a face o sesizare, iar această aplicaţie şi call center-ul pe care li-l punem la dispoziţie sunt paşi importanţi în acest demers”, a declarat Primarul Sectorului 4, Daniel Băluţă.

Ca să poată folosi această linie de comunicare directă cu primăria, cetăţenii au nevoie de un telefon mobil cu acces la Internet, în care să poată descărca aplicaţia ”Primăria Sectorului 4”.

După acest pas, utilizatorii trebuie să se autentifice completând pe pagina de deschidere a aplicaţiei numele, adresa de e-mail şi numărul de telefon la care pot fi contactaţi, pentru ca apoi să poată opta pentru a face o ”Sesizare nouă”, sau pentru a trimite ”Mesaje”.

În funcţie de problemă, deţinătorii aplicaţiei pot opta pentru a semnala ”Groapă”, ”Gunoi”, ”Maşină părăsită”, ”Mobilier”, ”Reabilitare termică”, ”Parcuri” ori ”Altă sesizare”, pentru ca apoi să fie direcţionaţi către pagina următoare, mai precizează cei de la Primărie.

”Pentru a semnala efectiv problema, utilizatorii trebuie să fotografieze, spre exemplu, groapa pe care vor să o semnaleze şi să permită aplicaţiei să o asocieze, prin GPS, cu locul în care se află persoana reclamantă. Acest lucru ne permite să localizăm exact problema, pentru a o rezolva cât mai rapid. Din acest moment, tot ce trebuie făcut este să trimită sesizarea”, explică Directorul Adjunct al Direcţiei Relaţii Publice, Nelyana Galeş.

Potrivit acesteia, pentru persoanele care, din diferite motive, nu pot beneficia de această aplicaţie funcţionează, 24 de ore din 24, un Birou Call Center apelabil la numărul unic 012/9441, prin intermediul căruia pot fi furnizate informaţii din toate domeniile specifice administraţiei publice locale (D.G.A.S.P.C.S4, Poliţie Locală S4, A.D.P 4, Aparatul de specialitate al Primarului Sectorului 4, Direcţia de Mobilitate Urbană Sector 4, Direcţia de Administrare a Unităţilor de Învăţământ Sector 4 etc.).

”În acest centru de relaţii cu publicul lucrează o echipă tânără, entuziastă, instruită în toate domeniile de activitate ale instituţiilor pe care le deserveşte call center-ul. Oamenii sunt consiliaţi, iar problemele lor, preluate în timp real, sunt transferate către departamentele de specialitate. De asemenea, prin apelarea numărului unic 021/9441 cetăţenii Sectorului 4 pot fi redirecţionaţi, în funcţie de problema pe care o semnalează, şi către alte instituţii ale administraţiei publice locale sau centrale (Primăria Municipiului Bucureşti, Brigada Rutieră, Poliţia Naţională etc). Practic aici se primesc atât întrebări legate de actele necesare unei autorizări, cât şi sesizări legate de tulburarea liniştii publice”, a mai afirmat Primarul Sectorului 4, Daniel Băluţă.

Comentarii

loading...