Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Peste 70% dintre români cred că datoriile sunt o problemă urgentă

Peste 70% dintre români cred că datoriile sunt o problemă care trebuie rezolvată cât mai rapid posibil, în timp ce 15% apreciază că acestea sunt o problemă minoră pentru care se va găsi o soluţie, reiese dintr-un studiu care analizează atitudinea faţă de bani.

Share

Rl online 0 comentarii

08.04.2019 - 14:12

În ceea ce priveşte obiceiurile de cumpărare, 88% dintre respondenţi au declarat că nu ar cumpăra un obiect de care nu au neapărat nevoie în gospodărie, ci mai degrabă ar economisi aceşti bani. De asemenea, 4 din 10 români sunt înclinaţi să-şi planifice cheltuielile pentru a putea să cumpere fără ezitări ceea ce îşi doresc, din veniturile curente, relevă rezultatele studiului Kruk România.

Referitor la motivele pentru care românii ar lua un împrumut, 71% dintre persoanele cu datorii şi 64% dintre persoanele fără datorii participante la cercetare au declarat că motivul principal sunt situaţiile neprevăzute. Un procent de 18% dintre cei cu datorii ar lua un împrumut indiferent de scopul acestuia, în timp ce numai 9% dintre cei fără datorii ar lua un împrumut fără un motiv bine întemeiat, potrivit sursei citate.

Întrebaţi ce ar face cu 1.000 de lei pe care i-ar găsi într-un parc, 64% dintre respondenţii fără datorii au spus că i-ar preda Poliţiei, în timp ce numai 54% dintre respondenţii persoane cu datorii au dat acelaşi răspuns. Într-o proporţie de 10% faţă de numai 4% cei fără datorii, respondenţii persoane cu datorii au mai spus că ar folosi aceşti bani pentru cheltuieli curente.

Cercetarea sociologică 'Obiceiurile financiare ale românilor' implementată de Kruk România la sfârşitul anului trecut, împreună cu agenţia de cercetare de piaţă iSense Solutions a analizat atitudinea faţă de bani şi comportamentul financiar al consumatorului român.

Metodologia de cercetare a fost sondaj online, pe un panel reprezentativ la nivel naţional de aproximativ 900 persoane, din mediul urban şi rural, cu o distribuţie de 600 de respondenţi, persoane fără datorii şi aproximativ 300 de respondenţi, persoane cu datorii.

Kruk România este membră a Grupului Kruk - companie de management al creanţelor din Polonia - înfiinţată în anul 2007.

Comentarii

loading...