Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Peste 60% dintre comenzile online de mâncare au fost înregistrate în timpul meciurilor CM

Campionatul Mondial de Fotbal 2018, desfăşurat în perioada 14 iunie – 15 iulie, a crescut numărul comenzilor online de mâncare, în condiţiile în care 62% din totalul comenzilor au fost înregistrate în apropierea orelor de difuzare a meciurilor, potrivit datelor foodpanda.ro.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 16.07.2018 - 12:20

În topul celor mai comandate preparate în serile cu meciuri au fost mâncarea chinezească, urmată de bucătăria internaţională, sandwich-uri, mâncare libaneză şi preparate ale bucătăriei italieneşti.

”Suporterii nu s-au rezumat doar la a comanda online mâncare, ci au cumpărat şi băuturi care să se potrivească preparatelor alese. Aproximativ 63% din totalul comenzilor au inclus şi băuturi, cele mai cerute fiind sucurile carbogazoase, berea şi apa plată şi minerală”, se arată în comunicat.

Astfel, suma medie cheltuită de românii care au comandat de pe platformă în timpul meciurilor a fost de circa 55 lei. Cea mai mare comandă a fost de 704 lei, a fost făcută din Bucureşti şi a conţinut opt sortimente de pizza şi apă minerală.

”În timpul Campionatului Mondial de Fotbal comenzile online au crescut semnificativ, cei mai mulţi dintre clienţii foodpanda preferând să comande acasă. De regulă, suporterii aleg preparatele care se potrivesc cu berea sau cu sucurile carbogazoase, precum pizza, burgeri, sandwich-uri sau shaorma”, a declarat Radu Bălăceanu, Country Manager Foodpanda România.

Cele mai multe comenzi au fost făcute de către clienţii foodpanda în prima zi a Campionatului Mondial, pe 14 iunie. De asemenea, pe toată durata calificărilor pentru turneul final, până pe 28 iunie, s-a menţinut un număr ridicat al comenzilor.

Cel mai aglomerat interval de livrare a comenzilor a fost cel între 19:00 - 20:00, românii preferând să comande mâncare acasă.

Comentarii