Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Goethe-Institut lansează Millennials în FOKUS, un proiect jurnalistic care facilitează schimbul de know-how între tineri vorbitori de germană din România şi alţi millennials din Germania,18-33 de anii

Millennials în FOKUS

Nicio generaţie nu a fost mai analizată, judecată şi înconjurată de prejudecăţi legate de adaptare, utilizarea tehnologiei sau fericire şi relaţii. Această generaţie, care devine majoritară în piaţa forţei de muncă, primeşte microfonul. Să vedem ce are de spus

Share

COMUNICAT DE PRESA 0 comentarii

Actualizat: 11.11.2018 - 18:34

Tinerii implicaţi în proiect vor avea parte de formare fiind mentoraţi de jurnalişti profesionişti din Germania, care îi vor ghida şi consilia în procesul de scriere şi de abordare a unor subiecte de actualitate din societatea contemporană. Premisa unei societăţi mai bune este o presă liberă şi independentă, care conduce la exersarea unei gândiri critice şi schimbă şi modul în care ne raportăm la probleme şi subiecte actuale.

Goethe-Institut a identificat câteva teme de actualitate ce influenţează viaţa cotidiană atât în Germania, cât şi în România: ecologie, migraţie, inteligenţă artificială, viaţa urbană, social media sau economie.

În cadrul proiectului Millennials în FOKUS, supunem dezbaterii temele identificate şi susţinem opiniile diverse, argumentate, îndrăzneţe şi abordările inovatoare. Proiectul se adresează generaţiei millennials, celor care îşi doresc să îşi facă auzită vocea, să îşi spună cuvântul în scris şi celor deschişi să participe la dezbateri, atât online, în publicaţii, cât şi offline, în cadrul FOKUS Talk.

Anul trecut s-a lansat FOKUS Talk, o serie de dezbateri în cadrul cărora un invitat, un moderator şi publicul prezent pun în discuţie teme precum depăşirea propriilor limite, generaţii, identitate, carieră şi gender, sistemul educaţional etc. Anul acesta Goethe-Institut doreşte să dezvolte comunitatea de oameni implicaţi şi să treacă la următorul nivel prin formarea unei generaţii care să practice jurnalismul de calitate.

Cei care participă la Millennials in FOKUS au parte de mai multe beneficii:

- apartenenţa la o comunitate în cadrul căreia au posibilitatea să interacţioneze şi să dezbată cu alţi millennials din România şi Germania şi să-şi exerseze tehnicile de argumentare.

- articolele vor fi publicate pe site-ul FOKUS pe GERMANĂ şi postate în mediul online, urmând să fie tipărite într-o publicaţie bianuală distribuită în România.

- un jurnalist profesionist din Germania va avea rolul de mentor şi va edita materialele scrise.

Condiţiile de participare:

· vârsta între 18 şi 33 de ani

· cunoştinţe de limba germană la un nivel de minimum B2.

Detalii despre paşii care trebuie urmaţi pentru înscriere pe site-ul Goethe-Institut: http://bit.ly/MILLENNIALSînFOKUS
Pentru mai multe informaţii Lavinia Cazacu, coordonatoarea proiectului Millennials în FOKUS, poate fi contactată la adresa:  [email protected] sau la telefon: 021 528 27 03.

Activităţile pot fi urmărite pe:

www.facebook.com/fokuspegermana

www.twitter.com/fokuspegermana

www.instagram.com/fokuspegermana

 

Comentarii

loading...