Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Ford va concedia 10% din forţa sa de muncă la nivel global

Ford Motor va concedia 7.000 de angajaţi, sau 10% din forţa sa de muncă la nivel global, până la sfârşitul lunii august, a anunţat Automotive News, citând un mail trimis angajaţilor de şeful companiei, Jim Hackett, transmite MarketWatch.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 20.05.2019 - 17:33

Decizia va ajuta compania să economisească anual 600 de milioane de dolari.

Notificările vor fi trimise începând de marţi şi sunt vizaţi angajaţii din America de Nord, Europa, China, America de Sud şi din alte pieţe internaţionale. În predeschiderea şedinţei Bursei de la New York, acţiunile Ford au urcat cu 0,8%, după ce în ultimele 12 luni au scăzut cu 9,2%.

În octombrie, Ford a confirmat planurile privind reorganizarea forţei sale de muncă la nivel global, îmbunătăţirea operaţiunilor sale de afaceri şi crearea unei companii mult mai eficiente, care va avea mai puţini angajaţi, în special la birouri.

Ford, cel mai mare angajator din domeniul auto din America, are peste 85.000 de angajaţi în SUA şi 201.000 pe plan global.

Compania cu o vechime de 115 ani vrea să permită directorilor să-şi asume responsabilităţi mai mari şi să aibă o autonomie mai extinsă. Concedierile fac parte dintr-un plan mai amplu anunţat de directorul general al Ford, Jim Hackett, ce vizează reducerea costurilor şi îmbunătăţirea eficienţei. Analiştii de la Morgan Stanley au speculat că Ford ar putea renunţa pe plan global la 20.000 de angajaţi.

Ford pierde bani în Europa, Asia şi America de Sud, singurele operaţiuni profitabile fiind cele din America de Nord, datorită în principal succesului camionetelor F-Series.

Ford, al doilea mare producător auto din SUA, este prezent şi pe piaţa din România.

Comentarii

loading...