Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Simona Halep este cea mai simpatizată persoană din România. Cine îi urmează în top

Jucătoarea de tenis Simona Halep, locul 2 în clasamentul WTA, este cea mai simpatizată persoană publică din România. Potrivit unui studiu realizat de Starcom Mediavest Group, în parteneriat cu iVox următorii în top sunt Andi Moisescu, Smiley, Ion Ţiriac şi Andra

Share

Anamaria Cadiș 0 comentarii

Actualizat: 22.10.2015 - 16:17

Jucătoarea de tenis Simona Halep, locul 2 în clasamentul WTA,  este cea mai simpatizată persoană publică din România. Potrivit unui studiu realizat de Starcom Mediavest Group, în parteneriat cu iVox următorii în top sunt Andi Moisescu, Smiley, Ion Ţiriac şi Andra, transmite Mediafax.

Studiul a avut ca obiectiv identificarea principalilor factori de influenţă în decizia de cumpărare a românilor, în cinci domenii diferite: telecom, retail, financiar, modă şi medical.

Actorii, cântăreţii, sportivii, oamenii de afaceri şi prezentatorii de radio şi TV sunt categoriile de persoane publice cele mai potrivite pentru a crea o legătură emoţională puternică între brand şi consumator, pentru a-l determina pe acesta să încerce noi produse, arată studiul "Influence Me".

Aceste categorii de persoane sunt considerate foarte influente pentru public, întrucât au o vastă experienţă într-un anumit domeniu, au testat produsele cărora le fac reclamă şi oferă informaţii actualizate şi valoroase pentru targetul respectiv. Cu toate acestea, brandurile trebuie să aleagă persoanele publice în funcţie de domeniul de activitate al acestora, astfel încât ele să fie adecvate business-ului respectiv.

 

Citește totul despre:

Comentarii

loading...