Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Pe DN 1 soseaua este sparta

In prezent, circulatia pe DN 1 se desfasoara fara incidente. Pentru a evita orice posibil ambuteiaj pe DN 1A, prefectul de Brasov, Aurelian Danu, a dispus ca sapte utilaje sa fie in permanenta pregatite pentru interventii in caz de necesitate. De ...

Share

Vasile Selaru 0 comentarii

23.01.2006 - 00:00
In prezent, circulatia pe DN 1 se desfasoara fara incidente. Pentru a evita orice posibil ambuteiaj pe DN 1A, prefectul de Brasov, Aurelian Danu, a dispus ca sapte utilaje sa fie in permanenta pregatite pentru interventii in caz de necesitate. De asemenea, pe portiunea DN 1A pana la iesirea din judetul Brasov a fost curatat drumul, asfaltul fiind negru. Nici agentii de circulatie nu s-au mai confruntat cu soferii de TIR. In schimb, IPJ Brasov a dispus o ancheta referitoare la agentul-sef Adrian Morosanu, care a intrat intr-un schimb de replici dur cu un sofer de TIR.

Dar cum s-a ajuns la restrictionarea circulatiei pe DN 1?! Circulatia rutiera pe DN 1 a fost restrictionata in anul 2004, cand a fost emisa Ordonanta de Urgenta nr. 1777, care limita accesul tuturor autovehiculelor grele, sambata, duminica si in sarbatorile legale, pe ruta Brasov-Bucuresti, indicand ca drum ocolitor DN A, pe ruta Brasov-Sacele-Cheia dinspre Brasov, iar dinspre Bucuresti: Cheia-Tarlungeni-Brasov. In urma faptului ca DN 1 continua si in cursul saptamanii sa suporte un trafic intens, cu numeroase ambuteiaje pe traseu, a fost emis, in octombrie 2005, Ordinul comun al ministrului Transporturilor si ministrului Administratiei si Internelor, cu nr. 1654, care interzicea accesul tuturor autovehiculelor grele avand mai mult de 7,5 tone, exceptie facand transporturile speciale, transporturile de produse perisabile, transportul de carburanti si, desigur, autovehiculele apartinand Ministerului Administratiei si Internelor, respectiv Politie si Pompieri, aflate in misiune. Ordinul ramane valabil pana la data anularii sau modificarii acestuia. Deci este in vigoare. Actualul Guvern anunta inceperea lucrarilor de reparatii doar la sfarsitul anului 2006; pana atunci, transportul greu se va desfasura pe DN 1A, un drum care, la randul sau, are mari probleme de infrastructura, adica este dezastruos, soferii acuzand ca isi platesc taxele fara a beneficia de o cale rutiera corespunzatoare.

Tariceanu: "Nu mi se pare normal ca TIR-urile sa circule pe DN 1"
Premierul Calin Popescu Tariceanu a declarat ca circulatia TIR-urilor care merg dinspre Bucuresti spre Ardeal ar trebui sa se desfasoare prin varianta Cheia sau pe Valea Oltului, si nu pe DN 1. "Nu mi se pare normal ca TIR-urile sa circule pe DN 1, deoarece aici este un trafic dens. Sa lasam statiunile de pe Valea Prahovei sa se poata dezvolta pe componenta de turism", a spus Tariceanu, precizand ca, daca pe DN 1 vor continua sa circule TIR-uri, atunci "nu ne putem astepta la turisti" care sa vina in statiunile montane.
Ajuns la Brasov cu masina pentru a participa la intalnirea cu secretarii si vicepresedintii organizatiilor PNL, Tariceanu a spus ca a observat si pe DN 1 "TIR-uri circuland in voie si in dezordine".

Citește totul despre:

Comentarii

loading...