10.5 C
București
vineri, 19 aprilie 2024
AcasăSpecialGraffiti BBDO a castigat argintul la New York Festivals 2005

Graffiti BBDO a castigat argintul la New York Festivals 2005

Agentia Graffiti BBDO a castigat argintul (Silver World Medal) la Festivalul de Publicitate de la New York, sectiunea Design, Print and Outdoor, pentru campania de print “Dosarele Istoriei”. Este a patra recunoastere a valorii creative a agentiei la acest festival, dupa ce anul trecut a luat argint (cu printul Guinness, “Positive”), in 2002 – bronz (printul “Mainile” realizat pentru DaKino), iar in 2001 a fost finalista (cu lucrarea “Calendarul aniversar Graffiti BBDO”).
Cele trei printuri care formeaza campania Dosarele Istoriei Ð “Hitler”, “Lenin” si “Mao” – se bazeaza pe specificul revistei, conceptul “istoria pe scurt”: momente esentiale ale istoriei secolului XX, cu accent pe personajele-cheie. Executiile reflecta conceptul prin schitarea trasaturilor celor trei figuri istorice.
La realizarea campaniei “Dosarele Istoriei” au contribuit Mircea Suciu – redactor-sef al revistei “Dosarele Istoriei”, echipa Graffiti BBDO, formata din Adrian Preda – Creative Director, Mihai Gongu – Copywriter, Cristina Panaitescu – Art Director, Monica Garbur – A/V Producer si agentia Media Direction – Cristian Mucichescu, Account & Media Manager.
Pe langa printurile mentionate, campania “Dosarele Istoriei” a cuprins si spoturi tv si radio. Obiectivul campaniei au fost sporirea notorietatii publicatiei si cresterea numarului de cititori in paralel cu atragerea publicului tanar, interesat de cultura si documentare.
Creativitatea printurilor din campania “Dosarele Istoriei” a fost recunoscuta si la Ad'Or 2005, obtinand titlul de “Cel mai bun print” la categoria Divertisment si nominalizare la “Cel mai bun print al anului”.
New York Festivals este una dintre cele mai importante competitii de profil din lume, care premiaza, de aproape 50 de ani, excelenta in publicitatea internationala. In acest an, in cadrul sectiunii Design, Print and Outdoor au fost inscrise 4.300 campanii de print si outdoor din 62 de tari.
Lucrarile au fost jurizate on-line de aproape 100 de directori de creatie din principalele centre de advertising din lume, unul dintre membrii juriului din acest an fiind chiar directorul de creatie al Graffiti BBDO, Adrian Preda.

Cele mai citite

Sorin Grindeanu, la Abu Dhabi: „România îşi doreşte expertiză şi finanţare din partea Emiratelor Arabe Unite”

Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Sorin Grindeanu, a discutat, joi, la Abu Dhabi, despre extinderea parteneriatului dintre România şi Emiratele Arabe Unite, ţara noastră dorind...

Părerea românilor despre cazinourile pe bani reali

În momentul de față se discută foarte mult la nivel național despre cazinouri și platforme care oferă jocuri pe bani reali. Operatorii de jocuri...

Dan Podaru candidează din partea PER la funcția de primar al sectorului 1

Fostul consilier local Dan Podaru va fi candidatul Partidului Ecologist Român pentru funcția de primar al sectorului 1, după ce formațiunea sa politică, Alianța...
Ultima oră
Pe aceeași temă