Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Silaghi l-a demis pe şeful CNADNR, pentru întârzieri la construcţia autostrăzii Bucureşti-Ploieşti

Mihail Başulescu a fost demis de la conducerea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR), ministrul Transporturilor, Ovidiu Silaghi, spunând că decizia a fost luată din cauza întârzierilor ...

Share

Rl online 0 comentarii

03.07.2012 - 16:19
Mihail Başulescu a fost demis de la conducerea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR), ministrul Transporturilor, Ovidiu Silaghi, spunând că decizia a fost luată din cauza întârzierilor înregistraten derularea lucrărilor de construcţie a autostrăzii Bucureşti-Ploieşti, potrivit Mediafax.

"Aţi văzut ce grad mare de întârziere avem pe autostrada Bucureşti-Ploieşti", a spus ministrul Transporturilor, întrebat de jurnalişti care este motivul pentru care a decis schimbarea conducerii CNADNR.

Ministrul Transporturilor, Ovidiu Silaghi, a inspectat joi şantierul şi a declarat că autostrada Bucureşti-Ploieşti nu va fi deschisă circulaţiei la 30 iunie, data stabilită după mai multe amânări, noul termen avansat de autorităţi fiind 1 august, când va începe traficul, însă cu restricţii de viteză şi după ce vor fi remediate unele defecţiuni de construcţie.

Primul termen de dare în folosinţă a fost 2010, finalizarea fiind amânată de mai multe ori.

Lucrările la autostrada Bucureşti-Ploieşti sunt împărţite în două sectoare, respectiv Bucureşti-Moara Vlăsiei, unde lucrează consorţiul italian Impressa Pizzarotti/Tirrena Scavi, şi Moara Vlăsiei-Ploieşti, construit de asocierea Spedition UMB/Pa&Co Internaţional/Euroconstruct '98/Com-Axa.

Valoarea totală a lucrărilor este de 450 milioane euro.

Başulescu a preluat conducerea CNADNR după ce Daniela Drăghia a demisionat la finele lunii mai.

Citește totul despre:

Comentarii

loading...