Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Directorul medical al SAJ Brăila: Apelul la 112 durează foarte mult

Directorul medical al Serviciului Judeţean de Ambulanţă Brăila, dr. Florin Ştefan, reclamă faptul că apelul la 112 durează foarte mult, fapt ce pune în pericol viaţa bolnavilor care au nevoie urgentă de asistenţă medicală.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 01.08.2019 - 16:45

Dr. Florin Ştefan atrage atenţia, în contextul tragediei de la Caracal, că dispecerii de la 112 întârzie chiar şi până la 8 minute transmiterea apelului către Serviciul Judeţean de Ambulanţă, un timp preţios care poate face diferenţa dintre viaţă şi moarte, plus că de multe ori ambulanţele nu ajung la cazuri din cauza informaţiilor eronate transmise de unii dispeceri.

"Apelul ajunge la noi, la Ambulanţă, după 6-8 minute de când a fost preluat de dispecerat. Este foarte mult, nu înţeleg de ce durează atât. M-am convins de asta luând telefoanele mai multor oameni, să văd când au sunat la 112 şi să le arăt când ne-a venit nouă apelul. Se întâmplă asta pentru că pun întrebări aiurea, ca să nu mai spun că ne trimit aiurea, la adrese greşite", a declarat dr. Florin Ştefan.

Directorul medical al Serviciului Judeţean de Ambulanţă Brăila a dat ca exemplu un caz petrecut săptămâna trecută, când ambulanţa a fost trimisă la Tufeşti să preia o gravidă aflată în stare de inconştienţă, când urgenţa se afla, de fapt, la Viziru, localitate aflată la o distanţă de 10 km.

"Săptămâna trecută m-au trimis la Tufeşti, la o gravidă inconştientă. În momentul în care am intrat în Tufeşti, m-a sunat fata de la 112, cea care a preluat apelul, şi mi-a spus că, de fapt, cazul nu este în Tufeşti, ci în Viziru. Au fost mai multe astfel de situaţii, plus adrese date din alt judeţ. Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă funcţionează prost, pentru că angajările în sistem ţin cont de gradele de rudenie şi nu de capacitatea profesională a candidatului", a mai afirmat dr. Florin Ştefan.

Comentarii

loading...