Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Creare site gratuit - design-ul unui site este important in cresterea ratei de conversie?

Creare site gratuit - design-ul unui site este important in cresterea ratei de conversie?

Share

COMUNICAT DE PRESA 0 comentarii

Actualizat: 02.10.2018 - 14:25

Un trend al cautarilor pe Google care este in continua crestere are legatura cu grupul de cuvinte: creare site gratuit. Este un semn ca tot mai multi romani sunt in cautarea de solutii rapide si gratuite de creare a unui site, astfel incat sa isi asigure prezenta in online, fie pentru cresterea brand-ului personal, fie pentru a creste notorietatea firmei.

Pentru cei care cauta „creare site gratuit” venim cu acest articol in care vorbim despre un aspect foarte important, si anume design-ul, care merge mana in mana cu rata de conversie.

Ce este rata de conversie? Vorbim de indicatorul principal care ne ajuta sa masuram succesul sau esecul unei campanii care se deruleaza in mediul online, adica raportul care se stabileste intre utilizatorii care indeplinesc o anumita actiune pe site si numarul total al celor care ne viziteaza site-ul. Aceasta ne ajuta sa ne dam seama in special de cat de bine sunt plasate butoanele call-to-action.

In functie de nisa, site-urile au o anumita rata a conversiei, care in mod normal variaza intre 3 si 5%, ajungand insa in unele situatii chiar si la 15% sau mai mult (desigur, acest din urma scenariu este cel valabil in cazul site-urilor foarte mari, precum este cazul lui Amazon, de exemplu). Cum se realizeaza optimizarea ratei de conversie? In principal prin intermediul design-ului adoptat, dar si a locului in care sunt amplasate butoanele.

Asa cum cel mai probabil ti-ai dat seama deja, design-ul unui site este foarte important atunci cand vine vorba de imbunatatirea ratei de conversie, dar mai ales cand urmarim crearea gratuita a site-ului. Imbinarea web design-ului cu optimizarea SEO ne poate ajuta extrem de mult sa obtinem niste rezultate excelente, iar asta nu doar prin atragerea traficului care, intre noi fie vorba, nu prea are o atat de mare importanta, ci in special prin transformarea traficului in clienti.

In continuarea iti vom vorbi despre cum poti obtine prin intermediul design-ului site-ului tau o rata cat mai mare de conversie. Plecam de la premisa ca te-ai lamurit deja de subiectul creare site gratuit si ca acesta este activ de ceva timp. Daca nu, sfaturile urmatoare pot fi de asemenea aplicate inainte de a avea site-ul, implementarea lor fiind si mai usor de facut in acest fel.

La ora actuala o buna parte din trafic vine de pe mobil. In cazul in care site-ul tau nu este unul cu design responsive, asadar sa fie potrivit chiar si pentru ecranele mici ale telefoanelor mobile. Toate site-urile trebuie sa fie unele cu design responsive sau macar sa vina cu o versiune speciala pentru gadget-uri. Daca in trecut acest lucru era absolut necesar doar pentru anumite nise, ca de exemplu pentru site-urile care se ocupa cu rezervarile la hotel, in prezent chiar si un simplu blog trebuie sa se vada perfect de pe un smartphone sau tableta.

Bara de navigatie este de asemenea foarte importanta, fiind necesar ca ea sa fie usor de gasit si de navigat prin paginile site-ului prin intermediul sau. Un design distinct ori o plasare chiar la inceputul paginii a barii de navigatie este obligatorie.

Nu incarca inutil site-ul cu elemente de design care nu sunt necesare. Ele nu vor face altceva decat sa ingreuneze navigarea si sa oboseasca vederea vizitatorilor. Adopta un aspect cat mai curat si mai simplu.

Apelul la actiune trebuie sa fie si el evidentiat, mai ales daca vrem sa avem o rata a conversiei cat mai mare, peste medie. In acest sens, alege o culoare care sa il scoata in evidenta, precum si o dimensiune care sa il faca sa fie vizibil.

Comentarii

loading...