COTAR: Unele service-uri auto nu oferă maşină la schimb şoferilor păgubiţi

Transportatorii atrag atenţia asupra faptului că anumite categorii de service-uri auto din România apelează la practici incorecte prin tarife foarte mari şi prin introducerea spre decontare a unor facturi nejustificate ca valoare către companiile de asigurări.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 08.05.2019 - 11:10

"Avem multe semnale care arată frauda în acest domeniu de activitate. De multe ori şoferul păgubit nu beneficiază de maşină la schimb, chiar dacă service-ul a facturat-o către societatea de asigurare, spre decontare. În acelaşi timp, salutăm service-urile auto care demonstrează că pot efectua lucrări de calitate la preţuri corecte. Atragem atenţia, însă, că există riscul ca, din cauza practicilor abuzive, cei aproximativ 6 milioane de consumatori din piaţa asigurărilor obligatorii să fie afectaţi printr-o eventuală creştere a tarifelor', susţine Vasile Ştefănescu, preşedintele COTAR.

Potrivit unui comunicat de presă al COTAR. transmis miercuri de Agerpres, unele service-uri auto încearcă să obţină un profit incorect, prin tarife foarte mari şi prin introducerea spre decontare a unor facturi nejustificate ca valoare către companiile de asigurări, pentru plata maşinilor de schimb, în vederea compensării dreptului de folosinţă a autovehiculului avariat.

"Aceste costuri nejustificate facturate de către service-uri companiilor de asigurări vor avea impact negativ asupra preţului poliţelor de asigurare", susţine sursa citată.

COTAR este o organizaţie reprezentativă la nivel naţional, care are ca membri federaţii şi asociaţii din rândul transportatorilor de persoane, transportatorilor în regim de taxi şi închiriere, şcolilor de conducători auto.

Comentarii