12 C
București
joi, 28 martie 2024
AcasăȘtirile zileiBucureștenii cu mașini primesc o veste proastă. Cât vor fi nevoiți să...

Bucureștenii cu mașini primesc o veste proastă. Cât vor fi nevoiți să dea pe parcare

Conform hotărârii consilierilor locali, Bucureștiul este împărțit în patru zone: A, B, C, D.

Cea mai scumpă parcare o vor plăti bucureștenii din zona A, care reprezintă centrul Capitalei. Aici, parcarea va costa 600 de lei, față de 84 de lei.

În zona B tariful va fi de 500 lei anual față de 66 de lei, în C va fi de 400 față de 55 de lei și în zona de D va fi de 300 de lei, față de 37 de lei.

Taxele au crescut față de nivelul actual, solicitarea de majorare venind de la primarii de sector.

Principala modificare este că taxa e calculată anual, nu pe zi ca până acum. Asta a atras nemulțumirea consilierilor din opoziție care au întrebat ce face proprietarul care vinde mașina sau se mută. „Rămâi cu banii luați” – a fost concluzia și așa s-a votat.

Cătălin Șerban
Cătălin Șerban
Cătălin Șerban scrie în presă din anul 2019, iar din februarie 2021 la România Liberă. A fost director de comunicare al Alianței Naționale pentru Restaurarea Monarhiei și președinte al acestei organizații. A primit din partea Casei Regale a României, în anul 2015, Medalia „Regele Mihai pentru Loialitate" pentru organizarea excelentă a Alianței Naționale pentru Restaurarea Monarhiei și pentru devotamentul cu care a promovat ideile și cauza monarhică.
Cele mai citite

Un bărbat din Harghita a găsit un proiectil și două cartușe în curtea casei

Un bărbat dintr-un sat din Harghita a sunat miercuri seara la 112 și a anunțat că a găsit în curte în urma unor săpături,...

O femeie de 31 de ani a fost reținută pentru efectuarea repetată de intervenții chirurgicale estetice minim invazive

O femeie în vârstă de 31 de ani a fost reţinută pentru 24 de ore, urmând să fie prezentată magistraţilor cu propunere legală, pentru...

UE cere ca Facebook și Tik Tok să combată falsurile create cu inteligența artificială

UE, prin Comisia Europeană, a cerut marilor site-uri de socializare, precum TikTok și Facebook, să eticheteze clar publicitatea politică și să reducă "viralitatea conținutului"...
Ultima oră
Pe aceeași temă