Ferrari desfășoară o rechemare în service de amploare, urmând să remedieze o problemă care se poate agrava la nu mai puțin de 37% din vehiculele produse într-un an de zile. Numitorul comun cu acțiunile similare ale altor producători este compania japoneză Takata.
Producătorul italian de mașini de lux Ferrari a anunțat o rechemare în service pentru 2600 de vehicule, produse între 19 decembrie 2014-29 aprilie 2015, toate cu prețuri de peste 200.000 euro, care au ajuns la clienți din mai multe regiuni ale lumii. Defecțiunea apare la airbag-uri și dacă nu este remediată poate cauza declanșarea automată a acestuia.
Problema constă în faptul că din cauza unei poziționări improprii airbag-ul se poate declanșa singur în combinație cu anumiți adezivi.
Componentele sunt livrate de Takata, compania japoneză care în ultimul an s-a aflat în centrul unor recall-uri masive, efectuat de diferiți producători. Totuși italienii specifică faptul că în acest caz nu este vorba despre aceleași defecțiuni.
Printre modelele afectate se numără: 458 Italia, 458 Speciale, Cafilornia T, FF, F12 Berlinetta și La Ferrari.
Cu o producție anuală, limitată la circa 7000 unități, rechemarea în service de 2600 mașini ar putea crea o gaură în bugetul Ferrari.