Audi a pregătit pentru Salonul Auto de la Geneva mai multe premiere, printre care şi noul TT, disponibil pe piaţă începând cu 2015. Micul roadster german va primi un aspect complet nou, potrivit primelor schiţe oficiale.
Noul TT vine cu un aspect modificat în mare parte, amintind de unele trăsături ale primei generaţii, lasantă în 1998. Modelul îmbină liniile mai curbate, fluide, tipice pentru un Audi, cu linii drepte şi forme mai agresive. Botul transformă maşină într-un pui de R8, având în vedere legătura dintre cele două şi anume, montarea logo-ului de pe grilă deasupra acesteia, pe capotă. Doar R8 şi mai nou TT beneficiază de acest mic artificiu care dau maşinii mai multă agresivitate.
Dincolo de aspectul mai modern decât al generaţiei actuale şi care aliniază roadsterul la noua imagine de marcă, cea de a treia generaţie a lui TT este adusă în modernitate şi la nivel tehnic. Având în vedere faptul că generaţia actuală are 7 ani de când se află pe piaţă, timp în care Audi a introdus tehnologii noi, noul TT ar trebui să fie modelul care să ofere cel mai dinamic stil de condus de la Audi.
TT este ultimul model al Audi produs pe o altă platformă decât MQB, introdusă de grupul Volkswangen o dată cu lansarea lui Golf VII, în 2012. Modelul va avea cu 60 kg mai puţin, cântărind 1200 kg, cu 180 kg mai puţin decât un Porsche 911.
Cu circa 400 CP sub capotă Audi TT se anunţă a fi o mică bombă pe patru roţi, depăşind majoritatea rivalilor săi. Totuşi competiţia cu Toyota GT86 sau Nissan 370Z va fi una strânsă, fiecare dintre cele trei având preţuri de pornire situate în jurul a 40.000 euro.
Noul TT va avea premieră mondială la începutul lunii martie, la Salonul Auto de la Geneva, acolo unde Audi va mai lansa noile S1 şi S3 Cabrio.
Citeşte şi FOTO Noul Audi S3 cabrio, versiunea cu testosteron a decapotabilei germane!