6.1 C
București
vineri, 29 noiembrie 2024
AcasăInvestigații România LiberăRomânia plăteşte 7 mil. lei pentru promovarea brandului turistic

România plăteşte 7 mil. lei pentru promovarea brandului turistic

Autoritatea Naţională pentru Turism a atribuit în acest an mai multe contracte de promovare a brandului turistic al României, în valoare totală de 6,9 milioane lei fără TVA, la diverse evenimente, printre care concertul Tom Jones, festivaluri, raliuri, sau prin intermediul pilotului Mihai Marinescu, informează Mediafax.

Datele au fost centralizate pe baza anunţurilor de atribuire publicate de ANT pe site-ul de achiziţii publice www.e-licitatie.ro. Contractele au fost atribuite prin negociere, iar sumele nu includ TVA.

Contractul cu valoarea cea mai ridicată, de 2,65 milioane lei, a fost atribuit în aprilie Asociaţiei Sportive Club Sportiv District Racing Team pentru servicii de promovare a brandului turistic naţional prin intermediul „vectorului de imagine” pilotul Mihai Marinescu în cadrul campionatului mondial de automobilism „World Series by Renault 2013”.

Alte două acorduri, în valoare de 976.000 lei şi 174.449 lei, au vizat promovarea brandului la ediţia din acest an a Raliului Sibiului, respectiv a Raliul Deltei „După 20 de ani”. Primul contract a fost atribuit în iulie Asociaţiei Club Sportiv Scorpion Rally Team, iar celălalt, la finele lunii mai, asocierii Club Sportiv Nautic Motorsport – DBV Media House.

Pentru servicii de promovare a brandului turistic cu ocazia acţiunii „Descoperă România”, ANT a atribuit în august Asociaţiei Ivan Patzaichin – Mila 23 un contract de 707.971 lei.

Aceeaşi asociaţie a primit în august alte două contracte: unul în valoare de 538.474 lei pentru promovare cu ocazia înfiinţării Centrului de Informare pentru Destinaţii de Ecoturism Bucureşti, şi un altul, de 611.103 lei, pentru promovarea brandului cu ocazia acţiunii „Rowmania FEST – Festivalul Internaţional al Bărcilor cu Vâsle”, ediţia a III-a.

Societatea Română de Radiodifuziune şi-a adjudecat, în mai, un contract de 127.991 lei pentru servicii de promovare a brandului cu ocazia unui concert susţinut de Orchestra Naţională Radio în cadrul Shanghai Spring International Music Festival, iar firma Emagic Live a câştigat, în luna iulie, un contract de 464.980 lei pentru servicii de promovare a brandului turistic cu ocazia Festivalului Bestfest.

Brandul turistic va fi promovat şi cu ocazia concertului Tom Jones care va avea loc la 1 noiembrie, în baza unui contract de 638.566 lei acordat săptămâna trecută firmei D&D Event Entertainment.

ANT justifică alegerea procedurii de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare prin faptul că lucrările, produsele sau serviciile pot fi furnizate numai de un anumit ofertant, din motive artistice sau legate de protejarea unor drepturi de exclusivitate, se arată în anunţurile de atribuire publicate.

Cele mai citite

Noile cerințe ale Legii nr. 249/2015 privind regimul ambalajelor și deșeurilor de ambalaje

Legea nr. 249/2015 reglementează gestionarea ambalajelor și a deșeurilor de ambalaje în România, având ca scop prevenirea sau reducerea impactului acestora asupra mediului. De...

Educația, cheia consolidării democrației! Apel pentru actualizarea urgentă a sistemului de educație

Democrația nu este doar un ideal abstract, ci o valoare fundamentală care trebuie trăită și cultivată în fiecare zi, transmite Federația "Coaliția pentru sănătate"...

FIFA s-a răzgândit! Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026 va avea loc în Zurich, cu reprezentanți ai federațiilor

FIFA a decis să modifice formatul tragerii la sorți pentru preliminariile Cupei Mondiale din 2026, mutând evenimentul de la o procedură online la o...
Ultima oră
Pe aceeași temă