Boxerul Lucian Bute va promova imaginea turistică a României, a anuntat Elena Udrea, ministrul Dezvoltării Regionale si Turismului. Anunţul oficial a fost făcut, miercuri, într-o conferinţă la care au participat ministrul Elena Udrea şi boxerul Lucian Bute.
Elena Udrea a precizat că boxerul va purta, în meciurile oficiale, sigla brandului turistic al României. Având în vedere costumaţia destul de sumară a boxerilor, în ring, nici Udrea şi nici Bute nu au precizat poziţionarea siglei cu brandul turistic al României.
„În ceea ce priveşte acţiunile domnului Bute, ne-am gândit să participe la evenimentele de promovare pe care le vom organiza, să poarte sigla brandului turistic în meciurile pe care le va disputa să vorbească despre România în conferinţele pe care le va avea, să promoveze România prin noul brand pe care ţara îl are”, a adăugat ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, citat de ziare.com.
Udrea crede că prin campaniile pe care ministerul le va desfăşura alături de Bute, turismul românesc va fi făcut atractiv pentru pieţele din America de Nord, unde sportivul este cel mai cunoscut.
„Lucian Bute va purta frunza”, a mai spus Udrea.
Bute este campion mondial IBF la categoria supermijlocie. Boxerul este cel de-al patrulea sportiv român care se implică în campaniile Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului. El va disputa, anul viitor, trei partide, în urma cărora va câştiga şase milioane de euro.
„Am reuşit să iniţiem o colaboare de viitor, pentru ca brandul turistic al României sa fie promovat prin imaginea celui mai bun pugilist al momentului (…) Avem bucuria ca acest mare ambsador care a promovat România până acum să fie partenerul Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului. Am considerat că, în perioada următoare, având în vedere momentul de glorie în care domnul Bute se află, a promova România cu ajutorul dânsului nu poate decât să aducă un plus”, a punctat Elena Udrea.
Nadia Comăneci, Ilie Năstase si Gheorghe Hagi au fost imaginea campaniei de promovare turistica a Romaniei. Cei trei mari sportivi români au filmat 2 spoturi care au fost promovate pe posturile CNN si Eurosport.