3 C
București
vineri, 13 decembrie 2024
AcasăSpecialPovestea din spatele logo-ului care a devenit celebru după moartea lui Steve...

Povestea din spatele logo-ului care a devenit celebru după moartea lui Steve Jobs!

Un student din Hong Kong a uimit întreaga lume cu creaţia sa, realizată atunci când Steve Jobs s-a retras din fruntea companiei Apple, din cauza problemelor de sănătate, conform Yahoo! News.

Jonathan Mak Long, în vârstă de 19 ani, a creat un nou logo al companiei Apple, în care celebra „muşcătură” este înlocuită cu profilul regretatului co-fondator al companiei. Mak a postat imaginea pe blogul său în luna august, ca un tribut pentru întreaga activitate a lui Steve Jobs.

Dacă la început nu a strâns foarte multe reacţii, având puţine comentarii, atunci când Steve Jobs a trecut în nefiinţă, blogul lu Mak a devenit celebru, adunând peste 10.000 de comentarii la poză şi reuşind să strângă peste 180.000 de vizitatori într-o singură zi.

A primit diferite comentarii printre care „o invenţie extraordinară, precum cele ale lui Steve Jobs”, „ar trebui să fie noul logo Apple” sau ” îmi voi face un tatuaj cu acest logo”.

Mak a declarat că a creat acest logo pentru toată activitatea pe care Steve Jobs a realizat-o: „Am vrut să îl comemorez. Era o parte integrală a companiei Apple. M-am gândit că includerea portretului său în logo-ul Apple s-ar potrivi perfect. Acum că Jobs nu mai este, se poate spune ca Apple a pierdut o piesă.”

Tributul adus lui Steve Jobs a fost o adevărată lovitură în mediul online atrăgând atenţia media dar şi a celebrităţilor. Actorul Ashton Kutcher a ales noul logo pentru poza contului de Twitter, alţii l-au pus pe site-ul de licitaţii eBay.

Creatorul logo-ului a primit multe oferte de angajare dar a decis să le refuze pentru a-şi termina studiile. Întrebat dacă a primit vreun semn din partea Apple, Mak a declartat că a trimis un e-mail către Tim Cook, aclualul CEO al companiei, dar nu a primit nici un răspuns.

Cele mai citite

Banca Națională a României lansează o monedă din aur dedicată Tezaurului de la Apahida

Banca Națională a României (BNR) anunță lansarea, începând de luni, a unei monede din aur cu tema "Istoria aurului – Tezaurul de la Apahida",...

Guvernul și Fondul European de Investiții , un nou fond de 100 de milioane de euro pentru investiții în tehnologie

Guvernul României, în parteneriat cu Fondul European de Investiții (FEI), a anunțat alocarea a 100 de milioane de euro pentru susținerea fondurilor de investiții...

Austriecii, despre Grupa H. „România, cel mai greu adversar!”

România și-a aflat astăzi adversarele din preliminariile Campionatului Mondial 2026. Tricolorii, conduși de Mircea Lucescu, au fost repartizați în Grupa H, alături de Austria,...
Ultima oră
Pe aceeași temă