Mamaia devine „sat global“

de Cristian Hagi , 21 august 2014 - stire actualizata la ora 00:03, 21 august 2014
Mamaia devine „sat global“

AIESEC România organizează sâmbătă, 23 august, între orele 17 și 20, pe plaja Radio Vacanța din Mamaia, evenimentul Global Village. Acesta are menirea de a îmbunătăți imaginea României la nivel internațional și național, în rândul populației tinere, prin promovarea culturii și patrimoniului național, dar și prin încurajarea voluntariatului în rândul tinerilor și a oportunităților de voluntariat și intershipuri profesionale în țară și în străinătate.

Manifestarea, care face parte din proiectul internațional “Discover România Beyond Dracula”, proiect finanțat de Ministerul Tineretului și Sportului, îi va avea ca protagoniști pe cei 60 de studenți veniți din 28 de țări pentru a cunoaște România dincolo de mitul lui Dracula. În cadrul evenimentului, tinerii internaționali vor avea oportunitatea de a-și prezenta țara din care provin, inclusiv aspecte pe care străinii nu le cunosc și vor avea ocazia să înfățișeze noua imagine, una mai complexă, pe care și-au conturat-o despre țara noastra. Evenimentul va cuprinde un moment de gătit preparate tradiționale din fiecare țară participantă și degustări, în laboratorul Colegiului Comercial Carol I, dansuri tradiționale din țările partenere proiectului și o expoziție de fotografii realizate de internaționali pe tot parcursul șederii lor în România și care prezintă cele mai frumoase locuri din țara noastră. Fotografiile au fost deja incluse în articole jurnalistice pe care participanții la proiect le-au elaborat și pe care le-au publicat pe bloguri, rețele sociale și chiar în ziare din țările respective.

 

O nouă imagine

În perioada 24-31 august, vor fi organizate evenimente de încheiere a proiectului, tinerii vor avea șansa să-și împărtășească experiențele trăite în țara noastră și se vor întoarce acasă cu amintiri plăcute, dar și cu o nouă imagine, una pozitivă, consolidată pe termen lung, despre țara noastră. Opinia pe care și-o vor crea despre România va fi exprimată, printr-o comunicare interpersonală, prietenilor, colegilor și familiilor, iar brandul nostru de țară va fi promovat în rândul grupurilor sociale ale voluntarilor străini participanți la proiect. 

Cei 60 de tineri care vizitează țara noastră în cadrul proiectului provin din Canada, Brazilia, Belarus, Germania, Grecia, Albania, Italia, Lituania, Țările de Jos, Polonia, Portugalia, Rusia, Serbia, Ucraina, Egipt, Maroc, Turcia, Liban, India, Indonezia, Malaezia, Pakistan, Taiwan.

“Îi invităm pe toți constănțenii și turiștii aflați pe litoral să-i cunoască pe cei 60 de studenți străini veniți în România pentru a-și construi o nouă imagine – una mai complexă – despre țara noastră. La rândul lor, și studenții români vor avea ocazia să viziteze gratuit, tot în cadrul unor proiecte de tip Global Village, aceste țări din care provin partenerii noștri”, a declarat Izabela Catîru, Chief Marketing Officer AIESEC România. 

Studenții străini vor petrece câteva zile în Mamaia

 

Izabela Catîru, Chief Marketing
Officer AIESEC România

Comentarii

Ultima ora

anunturi mica publicitate
Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te pentru a primi cele mai importante titluri pe e-mail.

Urmareste-ne pe Facebook

Copyright © 2014. Toate drepturile rezervate RomaniaLibera.ro

Dezvoltat de Bluebay Design