Curs valutar: €4.6321 $3.9175 £5.2408

Presa britanică a publicat din greşeală necrologul prinţului Philip, chiar în ziua în care el participă la ultima acțiune oficială. Prințul mai fusese declarat mort și acum două luni

Site-ul ziarului The Telegraph a publicat din greşeală, miercuri, un necrolog pentru prinţul Philip al Marii Britanii (96 de ani), chiar în ziua în care soțul reginei Elisabeta participa la ultima lui acțiune oficială.

Share

Mihai Diac 0 comentarii

Actualizat: 02.08.2017 - 18:23

Site-ul ziarului The Telegraph a publicat din greşeală, miercuri, un necrolog pentru prinţul Philip al Marii Britanii (96 de ani), chiar în ziua în care soțul reginei Elisabeta participa la ultima lui acțiune oficială.

Site-ul britanic a înlocuit ulterior necrologul cu un articol despre participarea ducelui de Edinburgh la ultima sa acțiune din programul oficial, după care prințul Philip se va retrage, potrivit propriei sale declarații, din viața publică.

The Telegraph avusese ca titlu provizoriu: ”Prince Philip, Duke of Edinburgh, dies aged XX” (Prinţul Philip, Duce de Edinburgh, a murit la vârsta XX).

Înaintea acestui articol provizoriu era mențiunea scrisă ”Hold hold hold” (Așteaptă așteaptă așteaptă) - probabil o instrucțiune pentru ziaristul din redacție.

Textul publicat din greșeală a fost înlocuit cu un articol intitulat ”Prinţul Philip se retrage din activitate: Ducele de Edinburgh se va întâlni cu Royal Marines în cadrul ultimului eveniment public”.

Necrologul de miercuri nu mai este disponibil pe site-ul publicaţiei, dar motorul de căutare Google încă mai indică titlul acestuia.

În luna mai, o altă publicaţie, tabloidul The Sun, a publicat din greşeală un articol despre moartea prinţului Philip. Articolul din acel moment avea titlul ”Prince Philip dead at 95, how did the Duke of Edinburgh die, etc etc” (Prinţul Philip a murit la vârsta de 95 de ani, cum a murit Ducele de Edinburgh, etc. etc.).

Citește totul despre:

Comentarii

Loading...