Curs valutar: €4.6321 $3.9175 £5.2408

Top 4 beneficii de care te bucuri dacă mănânci pizza (P)

Pizza este preferată de mulți dintre noi și reprezintă o soluție rapidă de a mânca ceva gustos. Fie că facem o comandă de pizza cu colegii la job, seara acasă cu jumătatea sau atunci când avem musafiri, pizza este unul dintre cele mai populare feluri de mâncare

Share

COMUNICAT DE PRESA 0 comentarii

Actualizat: 21.07.2017 - 14:25

Pizza este preferată de mulți dintre noi și reprezintă o soluție rapidă de a mânca ceva gustos. Fie că facem o comandă de pizza cu colegii la job, seara acasă cu jumătatea sau atunci când avem musafiri, pizza este unul dintre cele mai populare feluri de mâncare. Când oamenii se gândesc la mâncare sănătoasă, cu siguranță nu includ pizza. Adevărul este că există aspecte benefice când mănânci pizza. Iată mai jos care sunt acestea!

Proprietăți antioxidante

Unul dintre cele mai importante avantaje atunci când mănânci pizza este conținutul de antioxidanți. Ingredientul secret este sosul de roșii. Roșiile conțin Licopen, iar studiile arată că sosul de tomate conține acest antioxidant într-o cantitate mare.

Licopenul contribuie la eliminarea radicalilor liberi (moleculele care produc oxidarea celulelor), reducând astfel riscul de apariție a diferitelor tipuri de cancer. Totodată, s-a demonstrat că persoanele care consumă pizza în cantitate moderată, săptămânal, au șanse mai mici să dezvolte cancer pulmonar sau de prostată.

Minunata brânză Mozzarella

    Brânza moale presărată pe blatul de pizza, cunoscuta Mozzarella, oferă corpului o doză bună de calciu, proteine, grăsimi esențiale, sodiu. Nu opta pentru extra topping de brânză care implică mai multe grăsimi și colesterol. O pizza atent facută, cu cantitățile optime, fără sare adăugată suplimentar, cu carne slabă, legume sau fructe și nu cu foarte multă brânză, poate constitui o rețetă ideală pentru o alimentație sănătoasă.

Efectul bun al uleiului de măsline

Persoanele care doresc să își mențină un nivel optim de colesterol în organism, dar și pentru a crește cantitatea de antioxidanți, consuma ulei de măsline. Acesta este cunoscut ca cea mai bogată sursă de grăsimi monosaturate, astfel că reușește să dea un imbold metabolismului, fiind folosit în dieta mediteraneană. Uleiul de măsline conține cantități mici de colesterol LDL (colesterol "rău") și cantități mai mari de colesterol HDL (colesterol "bun"), drept pentru care protejează inima de diferite afecțiuni cardiace. Uleiul de măsline este folosit adesea în preparatele italienești, motiv pentru care și pizza primește beneficul ulei de măsline. Pizza se dovedește astfel o decizie corectă în alimentație.

Nutrienți din legume

Pentru ca pizza să fie o alegere sănatoasă, este important ca ea să contină mai mult sos de roșii, o cantitate moderată de brânză Mozzarella și o mulțime de legume colorate proaspete. Acestea  sunt extrem de hrănitoare, ele contin antioxidanți. Mai mult decât atât, dacă se include și usturoiul (conține vitamina C, seleniu, mangan), dar și ierburi nutritive precum oregano, atunci pizza devine o mâncare pe care nimeni nu va avea voie să o includă în categoria "junk food".

Te sfătuim să ai de acum mai multă atenție pentru ingredientele și toppingul de pe blatul tău de pizza și încearcă uneori să iei în considerare și pizza vegetariană! Poftă bună!

Citește totul despre:

Comentarii

Loading...