NASA a descoperit zece planete stâncoase, asemănătoare Pământului, pe care s-ar găsi apă

de Mihai Diac , 20 iunie 2017 - stire actualizata la ora 15:06, 20 iunie 2017
Foto: spaceengine.org

NASA a anunţat că a descoperit 219 planete noi cu ajutorul telescopului Kepler, iar zece dintre acestea au o dimensiune apropiată de aceea a Terrei și ar putea avea pe ele apă în stare lichidă, informează ziarul The Independent.

Specialiști din mai multe țări au participat, luni, la Centrul de Cercetare Ames, al NASA, la o conferință pe tema noilor planete dintre care unele ar putea oferi condiții de viață.

Cele 219 noi planete fac parte din constelaţia Cygnus. Zece dintre ele par a fi stâncoase, ca și Terra, și se rotesc în jurul stelelor la o distanţă optimă pentru a găzdui viața. Distanța optimă este cea la care apa în formă lichidă se poate aduna pe suprafaţa unei planete stâncoase.

Potrivit NASA, între anii 2009 şi 2013, telescopul Kepler a analizat peste 200.000 de stele pentru a găsi planete care orbitează în jurul lor.

Comentarii

• KJU

20 iunie 2017 8:33

Stiu ca nu prea are legatura oare Dragnea, daca i-am da un punct de sprijin, ar fura o planeta cu apa?

raspunde comentariului
  • dr.Samarescu

20 iunie 2017 6:47

Universul are diametru de 100 miliarde ani lumina.Si se extnde mereu.Cu telescoapele actuale s-a ajuns cu studierea spatiului pâna la 16 miliarde ani lumina.Imens.In univers cam 2 e materie,25 antimaterie si restul o forma necunoscuta de energiesau materie.E o explicatie pentru forta care conduce la dilatarea universului.Nu se stie cum a aparut viata.Nu sunt astronom.Ei stiu mai multe.Am citit si eu o carte...Fantastic ...Si când vedem ce fac unii...

raspunde comentariului

Ultima ora

anunturi mica publicitate

Urmareste-ne pe Facebook

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te pentru a primi cele mai importante titluri pe e-mail.