FOTO. O nouă imagine incredibilă cu Jupiter, obținută de sonda Juno

NASA a publicat o nouă imagine cu cea mai mare planetă din sistemul nostru solar, Jupiter, care înfățișează lumea turbulentă care s-a dezvoltat acolo, cu cicloane de măsura Pământului, cîmpuri magnetice foarte puternice și furtuni violente. Imaginea a fost surprinsă de sonda Juno, de la o altitudine de 52.000 kilometri.

Avram Eliza 0 comentarii

29.05.2017 - 15:01

Juno a surprins mai multe imagini din sudul lui Jupiter, pe care le-a combinat, astfel încât să redea toate zonele când erau luminate.

”Suntem încântați de aceste descoperiri, care ne ajută să înțelegem mai bine de ce Jupiter este atât de fascinantă. A fost o călătorie lungă pentru Juno, dar primele rezultate ne răsplătesc eforturile”, a declarat directoarea programului, Diane Brown.

Juno a fost lansată în spațiu în 5 august 2011, intrând pe orbita lui Jupiter în 4 iulie 2016.

Citește totul despre:

Comentarii