21.3 C
București
miercuri, 17 aprilie 2024
AcasăSpecialBLACK FRIDAY 2015: Ce vânzări au avut magazinele în weekendul de reduceri

BLACK FRIDAY 2015: Ce vânzări au avut magazinele în weekendul de reduceri

În primele trei zile de reduceri, categoriile cele mai populare la nivel de tranzacții online au fost, în ordine: IT&C, cărți și materiale didactice și fashion, urmate de produsele pentru copii și telecom.

Magazinele din România au avut vânzări de sute de milioane de lei în weekendul de reduceri Black Friday 2015. În premieră pe piața românească, valoarea comenzilor online a depășit vânzările din retailul tradițional. Românii au apreciat prețurile mai bune ale magazinelor online, oferta diversificată și posibilitatea de a returna produsele în 30 de zile. Dacă în mod normal cota uzuală de piață este de 30% pentru online, de Black Friday peste 60% dintre cumpărături au fost făcute pe Internet. 

În primele trei zile de reduceri, categoriile cele mai populare la nivel de tranzacții online au fost, în ordine: IT&C, cărți și materiale didactice și fashion, urmate de produsele pentru copii și telecom. 

Bilanțul Black Friday la eMAG a însemnat comenzi de 602 mii de produse în valoare de 202 milioane lei. Cea mai mare comandă făcută vreodată online la eMAG este de 85.590 euro și a fost realizată astăzi pentru Range Rover Sport 4.4 Diesel SDV8 HSE Dynamic Luxor, redus cu peste 20.000 euro, de la 105.667 euro. Magazinul a vândut 41.000 de telefoane, 29.000 de televizoare, 22.000 de parfumuri, 18.600 de jucării, 13.400 de laptopuri, 13.000 de plăci, perii și uscătoare de păr, 12.000 de anvelope, 9.000 de frigidere, 2.000 de smartwatch-uri, 60 de tone de mâncare pentru animale. În weekendul de Black Friday, Flanco a înregistrat vânzări de 116 milioane lei, în creștere cu 18% față de anul trecut. Peste 3 milioane de vizitatori au intrat în cele 95 de magazine și pe site-ul www.flanco.ro, în weekendul 20-22 noiembrie. În topul preferințelor clienților s-au aflat smartphone-urile Samsung S5 – cu 2.500 de bucăți vândute, iPhone 6 – cu 1.500 de bucăți vândute, Huawei P8 Lite – cu 900 bucăți vândute – și consola PS4 cu joc inclus, din care s-au vândut 400 de bucăți. 

Autovit.ro, cel mai mare site de anunțuri auto din România, a vândut 38 de mașini noi și rulate, care au avut prețuri reduse. Valoarea totală a mașinilor înainte de reducerile oferite de dealeri a fost de 1,2 milioane euro, iar valoarea cumulată a reducerilor a fost de 280.000 euro. Platforma blackfriday.autovit.ro a funcționat vineri, 20 noiembrie 2015, în intervalul 8.00-18.00 fără întrerupere. 

Clienții ZOOT s-au axat pe achiziționarea pieselor vestimentare și de încălțăminte ce aparțin unor branduri medium-high. Printre produsele alese cu preponderență au fost modelele de încălțăminte din piele ale brandurilor olandeze Bullboxer și Bronx, piese vestimentare ale brandurilor masculine de top Ben Sherman și Selected, U.S. Polo și Pepe Jeans. 

eMAG: Vânzări de 15,4 milioane de euro în Bulgaria şi Ungaria ,dublu faţă de 2014

Retailerul online eMAG a înregistrat vânzări de 15,4 milioane de euro în Bulgaria şi Ungaria cu ocazia Black Friday, dublu faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit Mediafax.ro. De asemenea, în doar trei ore de la startul campaniei în Bulgaria, eMAG a depăşit volumul de vânzări generat anul trecut pe parcursul întregului eveniment, susţine Radu Ilinof, country manager eMAG Bulgaria.

Până la ora 13.00, eMAG a înregistrat în site şi în aplicaţia de mobil un vârf de 130.000 clienţi simultan, 40% dintre vizite fiind făcute de pe terminalele mobile.

De la startul Black Friday Bulgaria de la ora 07.28 şi până la ora 13.00 au fost comandate 120.000 produse. Valoarea totală a vânzărilor este de 8,4 milioane de euro, dublu faţă de cele înregistrate în 2014, tot până la ora 13.00. În primele patru minute, bulgarii au plasat 45 de comenzi pe secundă, cele mai populare produse au fost electrocasnicele (12.000 de produse comercializate), televizoarele (7.200), telefoanele mobile (5.500), produsele de îngrijire personală (6.000). În premieră pentru piaţa din Bulgaria, eMAG a oferit clienţilor autoturisme, fiind confirmate cinci comenzi până la ora 13.00, cel mai scump fiind un Peugeot 2008 de aproximativ 16.500 de euro, redus de la circa 20.100 de euro.

Pe piaţa ungară, eMAG a avut ca vârf 150.000 de clienţi simultan, potrivit lui Andrei Şercanean, country manager eMAG Ungaria.

De la startul Black Friday Ungaria de la ora 07.52 se comandaseră 111.000 produse până la ora 13.00.Valoarea totală a vânzărilor înregistrate este de şapte milioane de euro, dublu faţă de cele înregistrate în 2014, până la aceeaşi oră. Cele mai populare produse în Ungaria au fost televizoarele (4.000 de bucăţi), telefoanele mobile (5.000), tabletele (4.000), parfumurile (3.000), plăci, perii şi uscătoare de păr (2.500).  

Cele mai citite

Cristiano Bergodi, OUT de la Rapid! Cine preia interimatul în Giulești

Rapid București s-a despărțit de comun acord de antrenorul italian Cristiano Bergodi, după o serie negativă de patru înfrângeri consecutive, în primele patru etape...

Corina Crețu: “Simplificarea regulilor PAC reprezintă un pas înainte”

Corina Crețu, europarlamentar și fost comisar european pentru politica regională, aduce în discuție necesitatea de a simplifica regulile Politicii Agricole Comune (PAC) a Uniunii...

UE se angajează să aloce 3,5 miliarde de euro pentru protejarea oceanelor

Uniunea Europeană va aloca 3,5 miliarde de euro (3,71 miliarde de dolari) pentru a proteja oceanele și a promova durabilitatea printr-o serie de inițiative...
Ultima oră
Pe aceeași temă