Premiile Motorul Anului: În ciuda downsizing-ului, Ferrari 3.9 litri V8 bi-Turbo a luat potul cel mare. Ford 1.0 EcoBoost făcut la Craiova, pentru a șasea oară consecutiv lider în segmentul său

de Răzvan Scăeşteanu , 23 iunie 2017 - stire actualizata la ora 15:54, 23 iunie 2017
Premiile Motorul Anului: În ciuda downsizing-ului, Ferrari 3.9 litri V8 bi-Turbo a luat potul cel mare. Ford 1.0 EcoBoost făcut la Craiova, pentru a șasea oară consecutiv lider în segmentul său

Revista ”Engine Technology International” a anunțat cei 13 câștigători ai concursului ”Motorul Internațional al Anului 2017”.  Fără drept de apel, penntru al doilea an consecutiv, cea mai înaltă distincție, ”Motorul Anului”, i-a revenit motorului de pe Ferrari 488 GTB/Spider – V8, bi-Turbo, de 3.9 litri. Premiul ”Cel Mai Bun Motor Nou al Anului” i-a revenit unității Honda V6 turbo, de 3.5 litri, de pe Honda NSX (hibrid). ”Motorul Sport al Anului” este tot Ferrari-ul 3.9 litri V8 bi-Turbo, Tesla și-a adjudecat ”Motorul Verde al Anului” (Model S și Model X), iar ”Motorul Electric al Anului” este tot în curtea Tesla. 

AFLĂ câștigătorii celor 13 categorii...

Comentarii

Ultima ora

anunturi mica publicitate

Urmareste-ne pe Facebook

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te pentru a primi cele mai importante titluri pe e-mail.

Copyright © 2014. Toate drepturile rezervate RomaniaLibera.ro

Dezvoltat de Bluebay Design